Strona 1 z 6

[D2 ALL ] Wyłączający się xenon

: 16 paź 2009, 00:53
autor: eXecutorR
Witajcie. Czasem zdarzy się, że wyłączy mi się prawy xenon jak mam zapalone światła. Jak się on wyłączy, a ja wyłączę->włączę światła, to się zapala, ale po chwili znowu gaśnie - i tak kilka razy, aż w końcu działa. Przeważnie zgaśnie jak np. skręcam albo jakieś nierówności na drodze, czasem tak po prostu.
Poza tym lewy jak się włącza po raz pierwszy na zimno, to wygląda jak stroboskop przez kilka sekund.
Jakieś sugestie?

: 16 paź 2009, 01:02
autor: zielaki
u mnie ten sam problem...kupiłem tania chińszczyzne w zimie juz wogóle trzeba go zapalac na 4 lub 5 razy....

: 16 paź 2009, 01:18
autor: eXecutorR
Ja to miałem już jak samochód kupiłem. Więc to tylko żarówki, czy coś więcej?

: 16 paź 2009, 06:04
autor: dareka6
U mnie tak bylo,wymienilem zarniki i po klopocie.

: 16 paź 2009, 06:45
autor: pioter
Witam . Spróbuj doprowadzić oddzielny przewód z masą i dotknij do obudowy przetwornicy , zobacz wtedy przy włączaniu czy też będzie stroboskop.

: 17 paź 2009, 21:25
autor: kuczlaw
Pada CI żarnik. oryginał czy dokładany zestaw ?

: 17 paź 2009, 21:43
autor: eXecutorR
pioter, nie ma mnie teraz w Polsce (dowiaduję się za wczasu na co się szykować), więc teraz tego nie sprawdzę.

kuczlaw, chyba oryginał (było tak w wozie jak kupiłem). Ten żarnik pada więc mruga czy się wyłącza? Czy oba?

: 17 paź 2009, 22:24
autor: kuczlaw
Zazwyczaj przy padającym żarniku jest migotanie, żółta barwa światła, żółty pasek na linii światło/cień, gaśniecie

: 17 paź 2009, 23:25
autor: eXecutorR
A już się bałem, że to przetwornice czy coś i większe wydatki, ale mam nadzieję, że okażą się to żarniki. Dzięki!

: 18 paź 2009, 05:49
autor: pet3r
jeżeli problem występuje na zgaszonym silniku, a przy odpalonym migotanie trwa krócej, lub w ogóle go nie ma, to przetwornice również mogą mówić papa.

: 18 paź 2009, 20:40
autor: pebo
Najpierw wymienić lampy wyładowcze i przy okazji sprawdzić czy nie ma przełamanego przewodu, który prawdopodobnie nie łączy i przerywa dopływ prądu.

: 25 gru 2009, 10:44
autor: eXecutorR
Dobra. kupiłem żarniki (philipsy, na alledrogo) po stówce za sztukę.
Z tego co czytałem na forum i widziałem w samochodzie, to są jakieś śmieszne śrubki w tych lampach.
Pytanie mam takie: czy jak się to odkręci, to można reflektor do przodu wysunąć z karoserii, czy odkręca się tył i tam w tej ciasnocie trzeba sobie radzić?

: 25 gru 2009, 13:41
autor: Paoo
Kolego ja miałem problem z wymianą postojówki.To musiałem tą obudowę tylną odkręcac te śmieszne jak to nazwałes śrubki.Są to gwiazdki z bolcem (męskie) a ty potrzebujesz klucza gwiazdkowego z otworkiem (damski).Tak więc będzie ciasno ale myślę że dasz radę z jednej strony musisz wyciągnąć też filterek.Powodzonka.

: 25 gru 2009, 13:56
autor: Klimass1
Wymien żarówki będzie ok w mojej to samo było.
aa kolego wymiana żarówek ciężka sprawa czasami te śrubki nie chcą się odkręcić i się urywają lub obrabiają w mojej sie pourywało kilka. POZDRO

: 25 gru 2009, 15:26
autor: Paoo
Kolega Klimass1 słusznie zauważył co do śrubek lecz jeżeli zabierzemy się za to z odpowiednim sprzętem czyli kluczami to powoli powinno się udac cierpliwość to podstawa przy tego typu naprawach tudziesz wymianach.Dodam że jak ja odkręcałem te śrubki odkręciłem wszystkie bez szkody ale zacząłem od czyszczenia tychze śrubek stężone powietrze dobrze wydmuchać piasek itp. to co tam może zalegać bo nie kręcimy tych śrubek codziennie.Pozdro.