Strona 1 z 1
[D2 ALL
] Problem z wycieraczkami wolno chodzą.
: 29 gru 2011, 20:41
autor: koszatnik
Witam wszystkich i pozdrawiam
Czy miał ktoś taki podobny problem z wycieraczkami? Gdy włączę na najszybszą pracę wycieraczek, to chodzą dobrze. A gdy zmienię na czasowe to ledwo dają radę. Oczywiście rozbierałem cały mechanizm i przesmarowałem, ale to nic nie pomogło. Czy może być to silnik wycieraczek walnięty a może przkaźnik. Moje pierwsze pytanie do wszystkich brzmi: Gdzie szukać tego przekaźnika wycieraczek. A drugie pytanie gdy będzie to silnik walnięty, czy można go naprawić, może wymiana jakiś szczotek?
Dzięki wszystkim z góry za pomoc i za zainteresowanie się moim tematem.
: 29 gru 2011, 22:17
autor: mdamian
koszatnik pisze: Gdzie szukać tego przekaźnika wycieraczek.
powinien byś na prawym słupku "A" w nogach pasażera ;-)
: 29 gru 2011, 22:39
autor: koszatnik
mdamian pisze:koszatnik pisze: Gdzie szukać tego przekaźnika wycieraczek.
powinien byś na prawym słupku "A" w nogach pasażera ;-)
Sprawdzałem. Ja akurat mam anglika i po prawej stronie występuje kierownica a w nogach okazało się że tam są same bezpieczniki. Więc jutro popatrze jeszcze raz. Dzięki za pomoc i zainteresowanie. Pozdrawiam.
: 29 gru 2011, 22:42
autor: mdamian
wyciągnij dywaniki po stronie pasażera tam powinna być jeszcze jedna skrzynka (chyba) z przekaźnikami .
: 29 gru 2011, 22:51
autor: sebos17
Czy smarowałeś rozbierając wszystko czy tylko psikanie gdzie popadnie?
: 29 gru 2011, 23:00
autor: koszatnik
mdamian pisze:wyciągnij dywaniki po stronie pasażera tam powinna być jeszcze jedna skrzynka (chyba) z przekaźnikami .
Zeszedłem zeby zobaczyć i nie ma. Po prawej stronie, na słubku są ,ale tylko bezpieczniki. Po lewej nie ma nic. Pozdrawiam.
: 29 gru 2011, 23:03
autor: mdamian
tu masz opis elektryczny auta
http://www.a8team.pl/topics16/5667.htm może to pomoże :mrgreen:
: 29 gru 2011, 23:07
autor: tomi26
W nogach to masz bezpieczniki.
koszatnik,zrobiłeś tak jak pisze sebos17,bo to jest w tym przypadku bardzo ważne.
: 29 gru 2011, 23:09
autor: koszatnik
sebos17 pisze:Czy smarowałeś rozbierając wszystko czy tylko psikanie gdzie popadnie?
Wszystko rozbierałem, krok po kroku przeguby kulowe czyściłem a potem smarowałem smarem miedzianym. Zaraz po tym wyczyściłem i nasmarowałem sworznie. silnika nie wykręcałem z obudowy. Po na smarowaniu wszystko lekko chodziło. Pozdrawiam.
[ Dodano: 2012-01-01, 16:31 ]
Teraz nic nie pozostaje, jak podmienić silnik wycieraczek i znaleźć ten przekaźnik. Silnik wycieraczek jeden mam. Co prawda nigdy go jeszcze nie podłączałem, bo wizualnie wyglądał gorzej od obecnego w aucie. Teraz będzie kolej na niego. Zobaczymy czy coś pomoże. Apropo tego przekaźnika to chyba wiem już gdzie się znajduje. W przegrodzie tam gdzie wycieraczki, tylko po lewej stronie. Przypominam że jest to anglik. w europejczykach jest po prawej stronie.
Mam mały problem dostania się do wewnątrz tej skrzynki przekaźników i nie wiem tam jeszcze czego. Trzy śruby poszły gładko, a dwie się kręcą i nie chcą wyjść. Tak jakby nakrędki się okręcały. Od spodu są małe dziurki tych śrub.
Czy miał ktoś taki sam problem jak ja i jakoś poradził sobie z tymi śrubami żeby dostać się do środka. Z góry dzięki za pomoc.
[ Dodano: 2012-01-01, 22:26 ]
Jeszcze jedno. Co odpowiada za czasowe działanie wycieraczek. Gdy mam na szybkich obrotach to działają a gdy zmienię na czasowe to już nie chodzą. Wie ktoś może gdzie tego problemu szukać . Jeszcze raz pozdrawiam i dzięki zgóry za pomoc w doradzeniu.
[ Dodano: 2012-01-02, 21:33 ]
Ok.
Zamykam temat: Okazało się że to silnik wycieraczek był sprawcą całego zamieszania. Po wymianie, jak ręką odjąć, wszystko chula jak trzeba. A przekaźnika nie znalazłem i już nie będę szukał. Dzięki wszystkim za zainteresowanie się tematem i pozdrawiam.