Strona 1 z 2
[D2 94 3.7PB/LPG
] Immo ...
: 18 sty 2012, 19:47
autor: Kuba 3,7 V8
Witam, ma mały problem
z immo.. więc tak, raz działa poprawnie a raz trzeba kilkakrotnie przekręcić stacyjkę żeby zadziałał !! Może ktoś wie od czego zacząć sprawdzać ewentualnie gdzie mogą być przerwy w kablach lub zimne luty ... Pozdrawiam
: 18 sty 2012, 20:00
autor: sylwekr
W pierwszej kolejności przy stacyjce sprawdzić trzeba antenę od IMO. Może już słabo odczytywać i wtedy do wymiany. Mogą być też przyśniedziałe styki tej anteny - tak miałem kiedyś przy A4. Dokładnie tam akurat wsówka od przewodu anteny była częściowo wysunięta. Przeczyściłem, docisnąłem i po problemie. Objawy miałem takie jak u Ciebie. Te łączenie w A4 to częsty problem (nie wiem jak w A8). Niektórzy te łączenia lutują na stałe.
: 18 sty 2012, 20:58
autor: pioter
: 18 sty 2012, 21:51
autor: tutenhamon
Tak dokładnie , nie raz wystarczy przeczyścić psiknąć po stykach i wsunąć z powrotem .A dorażnie w razie ci nie załapie gdzieś w terenie; wsuń i wysuń el. reg. kierownice pomaga.
: 19 sty 2012, 07:41
autor: Kuba 3,7 V8
a może ktoś wie jak całkowicie się tego pozbyć ?? bo juz kiedyś miałem z tym problem ale po wymianie stacyjki wszytko było ok . do wczoraj kiedy mechanik wymieniał mi linke od maski i musiał odkręcić tą dolną półkę pod kierownicą i coś musiał tam ruszyć...
[ Dodano: 2012-01-19, 07:42 ]
aha... czym psiknąć ewentualnie ?? czy WD wystarczy czy jakieś specjalne psikadło muszę sobie kupić ?
: 19 sty 2012, 08:31
autor: pioter
: 19 sty 2012, 10:09
autor: daro72
VAG comanderem możesz całkiem wyłączyć IMO. Tylko wtedy będziesz miał jednego zabezpieczenia mniej.
: 19 sty 2012, 13:55
autor: s8fan
witam kolego ja miałem podobny przypadek i problem znajdował się w kluczyku poprostu kapsułka od immo goniła w kluczyku i nie zawsze się komunikowała unieruchomiłem ją i po problemie
: 19 sty 2012, 19:50
autor: tutenhamon
Nic dziwnego że budzisz się rano , a na parkingu nie ma twojego ulubionego A8 :mrgreen:
: 19 sty 2012, 21:28
autor: Kuba 3,7 V8
ale ale ... po pierwsze moją ósemeczka stoi sobie grzecznie w garażu, po drugie (dawno temu) wspominałem ,że u mnie jet tak popaprane ze stacyjką ,że szok ! mianowicie jedną stacyjkę mam w schowku pod kierownicą (kluczyk jest i immo właśnie tam) a odpalam normalnie drugą stacyjką prawidłowo zamontowaną przy kierownicy tylko oczywiście bez immo.. i tak właśnie wygląda moja tragiczna przygoda z tym ustrojstwem, właśnie wróciłem do domu z wielkimi bólami, myślałem ,że spod marketu nie rusze ... chyba z 50 razy kręciłem zapłon żeby przestała zapalać się kontrolka.. później już za każdym razem było dobrze.. ehhh już nie mam sił .. a czas żeby zerknąć na styki tylko w sobote będe miał albo w niedzielę .. Dzięki wszystkim za podpowiedzi !!! Pozdrawiam
: 22 sty 2012, 18:20
autor: krystian2610
Kolego pierwsze co sprawdz polaczenie kostka pod kierownica a jak nie to do wymiany przewod laczacy petle przy stacyjce pozdrawiam
: 22 sty 2012, 19:51
autor: Kuba 3,7 V8
właśnie jestem po wymianie kabla .. i dalej to samo... myślę ,że zrobiłem to jak trzeba.. - jestem elektronikiem więc wiem co i jak ale dalej to samo... psikałem tym preparatem co mi podpowiadaliście ale nadal to samo.. wtykałem i wytykałem tą kostkę przy module wiele razy żeby się "rozrobiło" i nic... muszę to CAŁKIEM zlikwidować.. i właśnie mam pytanie JAK to zrobić bo ktoś tu pisał,że VAG COMMANDERrem ... alek i co to nie wiem...
: 28 sty 2012, 11:14
autor: daro72
Z tego co wiem to jest kilka opcji w Vag-Comanderze na sprawdzenie IMMO. Ja jestem świeżo po kupnie kabelka z tym programem i jeszcze go do końca nie rozgryzłem. Wiem tylko, że ponoć można nawet odczytać piny i przebiegi z silnika. Jak to działa to jeszcze do końca nie wiem. Dziś trochę będę się tym bawił to dam znać co i jak. Chyba że ktoś z kolegów używa tego programu na co dzień to coś podpowie bo ja jestem początkujący w tym programie i może to trochę potrwać zanim go rozgryzę.
: 30 sty 2012, 08:35
autor: Kuba 3,7 V8
już się z tym uporałem... musiałem jechać do speca i wyłączył mi to za 300 pln !!! podobno program w kompie musiał zmieniać , ale już nie mam z tym problemu na szczęście
: 30 sty 2012, 14:27
autor: tutenhamon
Mam nadzieje że została ci 1 stacyjka ta właściwa.