[D2 99 4.2PB/LPG ] Nieszczelna pompka centralnego
: 10 sie 2012, 23:21
Witam,
Mam pewien problem, vag stwierdził ,że mam nieszczelność w układzie centralnego. Generalnie pompa pracuje trochę głośno i ok 2s ale nie wiem, może to normalne. Zauważyłem że przy otwartej klapie bagażnika gdy zazbroję zamek owszem zamyka się ale już po chwili nie ma ciśnienia i mogę go spokojnie palcem cofnąć. Po dojściu do pompy okazało się że zaraz po skończeniu zamykania zamków pompa syczy wypuszczając powietrze przez obudowę (przez szczeliny). Po rozebraniu zauważyłem że w środku jest T-konektor, jedna jego strona prowadzi do wężyków i dalej do auta a druga wisi w powietrzu. Czy ktoś się orientuje cz tak powinno być i czy pompa powinna się rozprężać czy jednak trzymać to ciśnienie. Bo nie wiem czy powinienem dalej rozbebeszać resztę auta. Będę wdzięczny za każdą wskazówkę
Mam pewien problem, vag stwierdził ,że mam nieszczelność w układzie centralnego. Generalnie pompa pracuje trochę głośno i ok 2s ale nie wiem, może to normalne. Zauważyłem że przy otwartej klapie bagażnika gdy zazbroję zamek owszem zamyka się ale już po chwili nie ma ciśnienia i mogę go spokojnie palcem cofnąć. Po dojściu do pompy okazało się że zaraz po skończeniu zamykania zamków pompa syczy wypuszczając powietrze przez obudowę (przez szczeliny). Po rozebraniu zauważyłem że w środku jest T-konektor, jedna jego strona prowadzi do wężyków i dalej do auta a druga wisi w powietrzu. Czy ktoś się orientuje cz tak powinno być i czy pompa powinna się rozprężać czy jednak trzymać to ciśnienie. Bo nie wiem czy powinienem dalej rozbebeszać resztę auta. Będę wdzięczny za każdą wskazówkę