Witam, jak w temacie, kostki były psikane przy czujnikach na wachaczach preparatem na ich czyszczenie ale to nie pomogło więc się pytam czy ktoś kiedyś próbował to naprawić i czy jest do tego jakiś schemat?
Podłączałeś pod VAG, sprawdziłeś błędy?
Od tego zacznij, podłączenie pod kompa, sprawdzenie na blokach czy czujniki działają.
: 13 lut 2013, 12:58
autor: daniello
774-- ------- Level Control System Sensor - Left Rear -G76
Open or Short to Ground
776-- ------- Level Control System Sensor - Left Front -G78
Open or Short to Ground
to mi wyskoczyło na vagu, cięgienka się ruszają nie są zastałe i wtyczki tak jak pisałem podpięte, wyczyszczone i błąd nadal jest.
: 13 lut 2013, 13:49
autor: Unknown
po usunieciu odrazu Ci wskakują te błędy spowrotem?
wejdz w bloki pomiarowe, bodajże grupa 2 i tam masz napięcia wskazane, jakie jest na przednim, a jakie na tylnym.
powinny być ~2V(+/- 0.5V) i podczas ruszania autem powinny się zmieniać.
Prawdopodobnie masz czujniki do wymiany.
: 13 lut 2013, 14:10
autor: daniello
Nie kasowałem jeszcze tych błędów a teraz nie mam jak sprawdzić bo auto u mechanika stoi. Będę miał dziś przedni czujnik więc podjadę do kumpla elektronika i zobaczymy co i jak.
: 28 kwie 2014, 18:37
autor: swiezak1111
i co było przyczyną daniello? bo raczej mało prawdopodobne żeby padły 2 czujniki naraz . ja mam to samo teraz bład przedniego i błąd tylniego jednocześnie.
: 28 kwie 2014, 21:15
autor: CINEK
a moze steerownik siedzi i dlatego wywala od razu babola dwóch czujnikow.
moze to foto pomoze
: 29 kwie 2014, 16:22
autor: swiezak1111
Na przednim pokazuje mi napięcie 0.66 wolt a na tylnim pokazuje około 4.2 wolt. czy to jest odpowiednie napięcie ? jak to najlepiej sprawdzić co jest przyczyną tych błędów. Dodam ,że na tylnim kole wywala błąd sporadyczny i po wykasowaniu błędów odrazu nie wracaja tylko po jakimś czasie.
: 29 kwie 2014, 17:17
autor: krzychu22.p1i
Napięcie najlepiej sprawdzić vagiem, nie może się ono różnić więcej jak 0.6V pomiędzy oboma czujnikami do kodowania. U ciebie na tylnym jest już na skraju wszystkiego. Najlepiej podaj kody błędów i kodowanie samo poziomowania.
U mnie jest z przodu 2,48V a z tyłu 2,93V i wszystko działa jak trzeba.
: 29 kwie 2014, 18:44
autor: swiezak1111
774 Czujnik poziomu pojazdu tylny Lewy-76
zwarcie do plusa
776 Czujnik poziomu pojazdu przód Lewy-G78
zwarcie do plusa - BŁĄD SPORADYCZNY
i tak jak pisałem przód około 0,7 wolt a tył około 4.2 wolt.
: 29 kwie 2014, 19:59
autor: Unknown
po podlaczeniu do vag, na blokach pomiarowych, jak ruszasz autem napiecia sie te zmienają ?
: 29 kwie 2014, 21:10
autor: swiezak1111
zmienia się tył znacznie z wartości 4.20 na 4.00 4.30 itp. a przód prawie wcale jak jest na przodzie 0,66 to czasami skoczy na 0,65 . ale jak zdjąłem czujnik z przodu i wisiał sobie to zmieniło się napięcie na 0,52. Więc coś tam się zmienia. A teraz jak skasowałem błedy i jeżdzę już około godziny i nie ma błedu świateł chociaż poziomowanie dalej nie działa.
: 01 maja 2014, 04:27
autor: swiezak1111
ktoś?
: 01 maja 2014, 08:24
autor: Damian921221
Ja bym szukał po kablach bo masz zwarcie do plusa, gdyby był błąd, że przerwa albo zwarcie to wtedy by były uwalone czujniki.