Strona 1 z 1

[D2 99 4.2PB/LPG ] Immobilizer po wyjęciu akumulatora

: 11 cze 2013, 23:16
autor: rafal_a8_krk
Witam,

Rozładowałem akumulator, po naładowaniu, zapala i gaśnie silnik.
Podłaczyłem VAG -a ale nie zczytuje danych z immobilizera, próbowałem dodać nowy kluczyk poprzez adaptacje i 21 , ale mi pisze ze mam nie zarejestrowanego vag-a, czym polecacie sprawdzic, uruchomić immobilizer ? Moze ktoś podzieli się wersją działajacą programu ? (r99@wp.pl)

Pozdrawiam
Rafał

: 11 cze 2013, 23:28
autor: Simone331
Rozładowałem akumulator, po naładowaniu, zapala i gaśnie silnik.
Co się dzieje z kontrolką immo?

Po przekręceniu kluczyka FIS Ci się podświetla?
Jeśli nie to odłącz aku na 15min i po podłączeniu spróbuj odpalić.

Samo odłączenie aka nie czyni takich problemów z immo. Co innego jak byś kompa albo licznik podmienił.

Przez VAGa dodajesz kluczyk tylko do centralnego zamka, a nie do immo.
Do odczytu i zapisu PINu służą inne fejsy. ;)

: 12 cze 2013, 21:12
autor: szeryfisch
Simone331 pisze: Do odczytu i zapisu PINu służą inne fejsy. ;)
A z ciekawosci udalo Ci sie zczytac pin z polifta? Bo ja juz probowalem wszystkim i przez obd sie nie dalo.

: 12 cze 2013, 21:28
autor: Simone331
szeryfisch pisze:A z ciekawosci udalo Ci sie zczytac pin z polifta? Bo ja juz probowalem wszystkim i przez obd sie nie dalo.
Osobiście się w to nie bawiłem.

Ostatnio wymieniałem licznik i robiłem wszystko u znajomego elektronika. Nie wiem czym się podpinał, ale wszystko szło przez OBD i zajęło mu to niecałe pół godziny.
Mówił też, że tym jego cudem jednym kliknięciem może wyłączyć immo, zmienić przebieg, oraz zmienić numer VIN w sterowniku. Nie zagłębiałem się w tym, bo akurat ten temat to dla mnie czarna magia. ;)

: 15 cze 2013, 07:17
autor: k44761
Bez problemu idzie po OBD. Zarówno licznik, jak i ECU.
Zależ kto czym robi :)