Tzn z prądem tematu jeszcze nie dokończyłem bo mam w spoczynku 0,27A, po odłączenia komputera od gazu spada do 0,25A.
Wszystkie bezpieczniki były odpinane i nic to nie dało.
Byłem w serwisie gdzie regenerują alternatory ale powiedziano mi, że wszystko z nim OK (żadnych przebić, zwarć itp. prąd ładowania OK).
Nie tyle, że znikają mi funkcje ale przestała mi dobrze działać zmieniarka.
Odtwarza 2-3 sek. następuje przerwa ok. 1sek. i znowu odtwarza 2-3sek. Radio gra bez żadnych zacięć.
Zmieniarka nie ma CP. Powiedziano mi ,że to się samo naprawi po ok. 30min.-60min działania zmieniarki w tym trybie> Miałem ją włączoną przez prawie 2 godz. i problem nie zniknął.
Zanim zleciłem wgranie polskiego języka to nie mogłem odpalić auta z przycisku, działało tylko gaszenie silnika.
Wgrano mi polski język i naprawiono odpalanie z przycisku to zniknęły mi opcje pamięci użytkownika.
Żeby to naprawić to wgrano wszystkie softy po kolei od najstarszego do najnowszego ale z kolei zaczęły się problemy ze zmieniarką.
Już mam normalnie dosyć. Nie wiem czy to wina softu ale wkurza mnie gdy jedna funkcja w aucie zostaje naprawiona a wysypuje się inna.
Znalazłem procedurę wgrywania:
tomi5 pisze:
Swoja przygode zacząłem od wgrania na nowo MMI
Zaczałem od CD1 5150, nastepnie bluetooth x 2 bo pierwszy raz kasuje wszystko 2 raz wgrywa, po cd 2 poszła CD3 5570 Wszystko przebiegło bez problemu
Dodatkowo po wgraniu 5570, zakodowałem na nowo akumulator odpowiednimi kodami do 110ah