Strona 1 z 2

[D3 04 3.0MPI/LPG ] wyswietla sie chionka na zegarach

: 22 sty 2015, 17:43
autor: PITER82
Tak jak w temacie dzis moja kobitka wsiada jedzie do sklepu zapalila śmiatla a tu nagle wszedzie kontolki sie pala na zagarach oraz wielki czerwony wykrzyknik w kolku co to znaczy i dla czego sie tak zrobilo jaka jest przyczyna ??

: 22 sty 2015, 17:46
autor: Gość
Jak zawsze zaczął bym od podłaczenia interfejsu :)

: 22 sty 2015, 17:57
autor: aro51
Wstaw zdjecie zegarow, ale wielki wykrzyknik lubi zapalic sie od bardzo awaryjnego hamulca postojowego.

: 22 sty 2015, 18:57
autor: PITER82
A moze mi aku po malu lezy??bo jest nic nie robilem z nim od nowosci :)

: 22 sty 2015, 19:04
autor: aro51
Jakby aku to na fisie u gory pokazalaby sie ikona akumulatora. Tam co radio sie wyswietla.

: 22 sty 2015, 19:08
autor: PITER82
Hmm ... to w takim razie czemu nagle wyswietla sie na fis czerwone kulko wykrzyknik abs sie wylancza nastepnie na predkosciomierzu literka p czerwona mryga oraz piszczy 3 razy ciaglym dzwiekiem ?? Stawialem na aku ze ma spadek nagly napiecia bo czesto jest tak ze jak cos robie i jest tylko na zaplonie to troszke i wywala mi slabe aku a na mmi ze za 3min wylaczy sie (taki komunikat)

: 22 sty 2015, 22:10
autor: pioter
Są dwie możliwości : silniczek od ręcznego do wymiany/naprawy albo przepływomierz jak walnięty to też taki durny komunikat się pokaże .

: 22 sty 2015, 22:27
autor: PITER82
A jak przeplywke sprawdzić czy dziala poprawnie

: 22 sty 2015, 22:29
autor: Gość
Podpiac kompa,ustawić w blokach pomiarowych na ten kanał który okresla g/s,zapiąc 2bieg,i gaz do dechy. Przy odcince sprawdzasz pomiar i wiesz co masz.

: 22 sty 2015, 22:35
autor: panton
zdecydowanie zacznij od naładowania aku :)

widziałem najdziwniejsze cuda na desce włącznie z pokazywaniem ikonek padniętego poziomowania świateł itp ciekawostek - przyczyną był kończący się akumulator

: 22 sty 2015, 22:51
autor: PITER82
Podpiac kompa,ustawić w blokach pomiarowych na ten kanał który okresla g/s,zapiąc 2bieg,i gaz do dechy. Przy odcince sprawdzasz pomiar i wiesz co masz.

a jak to zrobic na vagu ( mozesz mnie poprowadzic jak to zrobic krok po kroku ? )

: 23 sty 2015, 00:06
autor: Gość
PITER82 pisze:a jak to zrobic na vagu ( mozesz mnie poprowadzic jak to zrobic krok po kroku ? )
Znajdź kanał w blokach pomiarowych silnika w ktorym sa wskazania przepływomierza. No i reszte jak opisałem :) Nie wiem jaki kanał okresla to u ciebie.

: 23 sty 2015, 06:19
autor: drago_o
Zacznijmy od tego co się pali konkretnie, bo dla mnie powiedzenie "wszystkie kontrolki" i wymienianie kilku związanych z hamulcami to nie wszystkie. Powiedz dokładnie jakie się palą, jakie migają.

Kończące się tylnie hamulce też dają mruganie "P" i trzy piknięcia przy odpaleniu auta, kontrola trakcji się świeci i wykrzyknik.

Czy auto jets garażowane? Długo stało? Raz miałem sytuacje gdzie auto stało dłużej na dworze i po odpaleniu miałem dosłownie wszystkie kontrolki (świece zarowe, hamulce, abs, konta skrętu, ręcznego, poziomowania obie, check engein), wszystkie znikły gdy pojeździłem autem i przyczyną było prawdopodobnie zawilgocenie instalacji, która przy jeździe odtajała.

No podstawą do szukania czegokolwiek będzie też sprawdzenie kompem błędów.

: 28 sty 2015, 17:13
autor: PITER82
Jaki powinien byc prawidlowy pomiar g/s

: 28 sty 2015, 17:24
autor: krzychu22.p1i
PITER82 pisze:Jaki powinien byc prawidlowy pomiar g/s
Dla 3.0 220KM - nowa 176g