Strona 1 z 2
[D3 03 4.2MPI/LPG
] prawie 200 kodów błędu - czy to norma
: 19 sie 2015, 19:33
autor: Kosik87
ciągle rozprawiam się z moim nowo nabytym a8, od dwuch tygodni stoi w warsztacie a ja nawet dnia nie miałem by sie nim nacieszyc;( dziś po podłaczeniu do kompa wyskoczyło chyba z 200 dziwacznych błedów, już nie wiem czym sie porzejmować a czym nie. Czu u was tez ich tyle jest? ;(
: 19 sie 2015, 19:42
autor: aro51
To coś Ty kupił? Nie było sprawdzić błędów przed kupnem..., a teraz płacz ze na warsztacie stoi...
: 19 sie 2015, 19:56
autor: Kosik87
kupiłem kota w worku, miał ie tylko przegrzewać silnik, po wymianie termostatu już sie nie grzeje. Kolenym problemem jest wiatrak chlodnicy ( jeden chodzi na 100% drugi stoi w miejscu) w pt podączam nowe (uzywane) wiatraki i zobaczymy co bedzie. Poza tym wszytsko w aucie działa, ale skad te dziewaczne błedy?

auto bezwypadkowe, serwisowane, 100% orginalny lakier - wydawalo sie, ze bedzie wszytsko dobrz

: 19 sie 2015, 20:03
autor: michalwruszak
Akumulator pewnie był słaby - a ile tych błędów pozostało po usunięciu ich ?
: 19 sie 2015, 20:06
autor: Kosik87
tak, aku był słaby, ogolnie straicłem po kilku godzinach walki rachubę:P z akumulatorem tez jest problem, bo coś go rozładowywuje

a patrząc na te wszystkie błedy nie wiem kiedy dojdę do przyczyny...
: 19 sie 2015, 20:08
autor: michalwruszak
Dojdziesz do wszystkiego jak uporasz sie z akumulatorem , na forum są pomocne tematy które Cie nakierują na podobne problemy
: 19 sie 2015, 20:12
autor: Kosik87
wertuje forum juz 2 tydzien a glowa mi paruje

przede wszystkim musze najpierw uporac sie z problemem wentylatorów ( jeden chodzi cała para a drugi stoi ) bledy 18080 (wentylator 1 - zwarcie do masy lub przerwa w obwodzie) i bład 18308 ( uszkodzenie w układzie wentylatora 2)
: 19 sie 2015, 21:16
autor: leon0376
Kolego zmierz akumulator czy trzyma prąd, bo ten jak byl juz rozladowany to bedzie padal i nigdy sie nie pozbedziesz tych błędów. Potem pokasoj bledy i wez sie za te ktore powrócą. Bateria to podstawa
![:]](https://a8team.pl/images/smilies/kwadr.gif)
: 20 sie 2015, 08:18
autor: drago_o
Rozładowaniy akumulator daje błędy typu zwarcie do masy itp. Podlaczajacy pod prostownik, skasuj błędy wszystkie i wtedy skanuj. Jak padnie aku to znowu będą zwarcia do masy w każdym module. Drugi wiatrak chłodnicy nie zawsze się kręci. A tym bardziej nie równo z pierwszym.
: 20 sie 2015, 11:02
autor: Kosik87
to kiedy rusza drugi wiatrak? ale ten blad wskakzuje na to ze tez jest chyba walniety;(
: 20 sie 2015, 12:39
autor: panton
Kosik87, zacznij od wymiany aku (najlepiej z modułem zarządzania energią - nowy z polifta lub ostatnia seria) na nowy z zakodowaniem oczywiście a dopiero później bierz się za resztę tematów / problemów
: 20 sie 2015, 12:43
autor: Kosik87
Jaki jest symbol tego modułu?
Gdzie sie znajduje?
A wracajac do akumulatora to ten ma dopiero dwa lata varty 110, wiec chyba mozna powiedziec ze jest nowy?? ;(
: 20 sie 2015, 13:28
autor: pioter
Kosik87 pisze:jaki jest symbol tego modułu?
Z literką C na końcu jest poprawiony :
http://www.a8team.pl/d3-03-42mpi-rozlad ... 21,105.htm
A znajduje się tam gdzie akumulator , jest do niego przewód masowy przykręcony .
: 20 sie 2015, 14:37
autor: leon0376
Kosik87 pisze:a wracajac do akumulatora to ten ma dopiero dwa lata varty 110, wiec chyba mozna powiedziec ze jest nowy?? ;(
Kolego nie sugeruj sie wiekiem akumulatora bo wystarczy ze chociaz raz byl wyladowany do zera i juz jest na bubel, nawet jezeli jeszcze nie jest to zachwile bedzie.Niech ktos pomierzy jaka ma moc rozruchowa bo to wlasnie przy rozruchu jest duzy pobór prądu i lapie te wsystkie bledy typu"zwarcie do masy".
: 20 sie 2015, 23:05
autor: Kosik87
moj mechanik mowi, ze akumulator jest na 100% ok, wiec nie wiem czy wymienic tylko ten moduł zarzadzania energią?