Strona 1 z 2

[D3 preFL ALL ] Przekaznik j299 -Kłopot z pompą Sai

: 10 wrz 2015, 21:23
autor: dracus6662
Prosze o pomoc w lokalizacji przekaznika pompy wtórnego powietrza J299 <prosze>

: 10 wrz 2015, 21:34
autor: orkaskawina
Wygląda na to że pod kierą



Obrazek

: 10 wrz 2015, 21:45
autor: dracus6662
Krzysiek bo mnie już szlag trafia Maf wymienilem i nic z tego

wymieniłem przekaznik 373 pod ecu i to nie to

łączny koszt to juz okolo 100e a jak mam short to ground tak mam dalej <onie>

a powiedz mi jezeli dasz rady pod ecu pod maska sa 2 przekazniki i jeden bezp 30a bodajze

powiedz od czego one sa jeden to 373 a drugi to 219

rozumiem ze zaden z nich to nie jest od pompy sai <hmm>

: 10 wrz 2015, 22:06
autor: danishow
Może poniższy screen pomoże ;) ...sprawdź wszystkie cztery!

: 10 wrz 2015, 22:14
autor: dracus6662
te przekazniki sa tez pod kiera tak jak Krzysiek mówił?

bo kurcze kazdy po 26e to z torbami pójde a w A8 jest ich troche <boisie>


VCDS Version: Release 12.12.0

Address 01: Engine Labels: 077-910-560-BFM.lbl
Control Module Part Number: 4E0 910 560 E HW: 4E0 907 560
Component and/or Version: 4.2L V8/5V G 0040
Software Coding: 0011773
Work Shop Code: WSC 07981 995 83717
VCID: 23450907E2202306A91-8076
7 Faults Found:

17980 - Left Engine Mount Solenoid Valve (N144)
P1572 - 002 - Short to Ground
17833 - EVAP Purge Valve (N80)
P1425 - 002 - Short to Ground
17984 - Right Engine Mount Solenoid Valve (N145)
P1576 - 002 - Short to Ground
17843 - Secondary Air Pump Relay (J299)
P1435 - 002 - Short to Ground
17829 - Secondary Air Injection Solenoid Valve (N112)
P1421 - 002 - Short to Ground
17475 - Intake Air Switch-Over Valve (N335)
P1067 - 002 - Short to Ground
16486 - Mass Air Flow Sensor (G70)
P0102 - 002 - Signal too Low

Readiness: 0110 1101


takimi błędami pluje po wymianie przekaznika 373 pod ecu , jest tam jeszcze prekaznik 219 wymiana przekaznika 373 na nowy nic nie zmienila czyli to nie byl ten

od czego sa te pod ecu bo nie od Sai napewno

: 10 wrz 2015, 22:18
autor: orkaskawina
dracus6662 pisze:rozumiem ze zaden z nich to nie jest od pompy sai
Chyba raczej nie choć ręki sobie nie dam odciąć

: 10 wrz 2015, 22:21
autor: danishow
dracus6662, od SAI jest R1, R2 lub R3 ze screenu który zamieściłem, w zależności od silnika i wyposażenia ... miejsce R4 zapewne puste.

: 10 wrz 2015, 22:23
autor: dracus6662
a ui by to trafil 26e w plecy i dalej po ruszeniu piep piiiiiiiiiiiiiiii i zólta esp na blacie

zatem poszukiwanie prZekaznika pompy sai rozpoczete rozumiem ze ma on własnie oznaczenie j299 czy jakos inaczej?

: 10 wrz 2015, 22:29
autor: danishow
dracus6662 pisze:rozumiem ze ma on własnie oznaczenie j299
Niekoniecznie, najlepiej wyciągnij i rozbierz każdy przekaźnik jaki znajdziesz :D

: 10 wrz 2015, 22:29
autor: dracus6662
Daniel i Krzysiek kurde podpowiedzcie bo swira dostane

Tak jak wczesniej nasuwaliscie mysli wszystkie te bledy sa zwiazane własnie nie ze zwarciem a wychodzi na to ze brakiem zasilania +12 które własnie sterowane jest przez ecu i prad podawany dalej

a ten przekaznik j299 to innymi slowy 373? czyli taki roboczy zwykly czy to jekies inne ustrojstwo?

bo bede musiał zamówic pewnie i chce własciwy <hmm>

orzesz teraz mi doradziłeś rozpierduche zrobic ze wszystkimi przekaznikami <boisie>

nie no musze wiedziec jak wyglada ten konkretny j299 <hmm>

: 10 wrz 2015, 22:53
autor: danishow
W nogach kierowcy (pod kierą) i w nogach pasażera masz kilka przekaźników, któryś z nich nawala i nie podaje zasilania do kilku czujników (te z listy błędów). Niestety nie mam schematu by móc przybliżyć poszukiwania <bezradny>

: 10 wrz 2015, 23:00
autor: dracus6662
a fakt slyszalem jakies pikanie czeste pewnie przegrzany albo spalony bede szukal

jak cos sobie przypomnicie albo znajdziecie to wrzuccie bo ostatecznie pozostanie mi aso brryyy

;)

duzo pracy zeby rozebrac te polke pod kiera? jak to ugryzc

: 11 wrz 2015, 08:54
autor: rav85
hej,

demontaż półki pod kierownicą

1. ściągasz dekor z lewej i prawej strony listwe z przyciskami od rolety mmi esp itd
2. odkręcasz śrubki
3 ściągasz osłonę deski tam gdzie sa bezpieczniki odkręcasz śrubkę od osłony
4. od spodu masz chyba 2 śrubki

: 11 wrz 2015, 18:30
autor: dracus6662
dekory sa na wcisk?

ten srebrny dekor gdzie guziki esp i roleta wychodzi razem z przyciskami ?

: 12 wrz 2015, 07:04
autor: lukasz88
Cześć. Tak dekory masz na wcisk. Poważ je czymś plastikowym aby nie porysować. A tak z innej beczki Cię zapytam czy te pikanie pojawia się może ok 2000 /obr i coś Ci się załącza?? bo u mnie tak jest ale u mnie to sprężarka (pierścionek wymieniłem ale nic nie pomogło) dalej mam traktorek pod maską hehe