Strona 1 z 3

[D3 03 4.0TDI ] powazny problem z licznikiem

: 17 mar 2016, 20:47
autor: laffero
zagadka dla powaznego elektryka..liczniki nic nie pokazuja ale migają w tepie kontrolki . co chwile zapala sie wszystko i gasnie .prosze o pomoc

Re: powazny problem z licznikiem

: 17 mar 2016, 21:37
autor: FOSS
laffero pisze:liczniki nic nie pokazuja ale migają w tepie kontrolki . co chwile zapala sie wszystko i gasnie .
Pewnie popsuty :)

: 18 mar 2016, 09:44
autor: laffero
Działał poprawnie.jest możliwość kodowania lub nastawy, miga w trybie kontrolki, lub czy jest możliwy reset komputera manualnie bez podpinania?

: 18 mar 2016, 11:56
autor: FOSS
laffero pisze:Działał poprawnie.
To raczej normalne - jak jest sprawny to działa poprawnie a jak się popsuje to zawsze można powiedzieć w czasie przeszłym, że "Działał poprawnie."
laffero pisze:jest możliwość kodowania lub nastawy
Sprecyzuj pytanie.... bo na powyższe ciężko odpowiedzieć wprost :/
laffero pisze:miga w trybie kontrolki
Zupełnie nie rozumiem o co chodzi... może ktoś inny to zakuma.
laffero pisze:czy jest możliwy reset komputera manualnie bez podpinania?
Jakiego komputera?


<boisie>

: 18 mar 2016, 13:02
autor: drago_o
laffero pisze:Działał poprawnie.jest możliwość kodowania lub nastawy, miga w trybie kontrolki, lub czy jest możliwy reset komputera manualnie bez podpinania?
Może najważnieszym pytaniem jakie powinno tu paść jest... Czy masz świadomość z ilu komputerów i mniej więcej jak działających składa się Twoje auto i czy już cos przy nim robiłeś?

Rozumiem, że ludzie używają różnego nazewnictwa tych samych rzeczy, stąd mogą być nieporozumienia. Jeśli chodzi o komputer to najpewniej miałeś na myśli licznik tak? Manualnie bez komputera nic nie zdziałasz, chyba, że uszkodzenie jest mechaniczne/elektryczne. Nastawów i kodowań, jak w każdym ze sterowników, tak i w liczniku jest od groma. Chociaż nie widzę tu zbytnio zastosowań "ustawień" zegarów w zestawieniu z problemem "migania w trybie kontrolki". Na koniec opisz co i jak "miga w trybie kontrolki".

: 18 mar 2016, 16:59
autor: laffero
brak komunikacji z j285, brak komunikacji z abs, wszstkie kontrolki migają w rytmie diody immo, wskazniki temp paliwa predkosci obrotowej i kilometrów ani drgną, po zgaszemiu samochodu wieczorem wszystko było ok nad ranem juz licznik nie działał, teraz doszło beak asysty parkowania czyli nie dzałają czujniki i wspomaganie przestało działac, bezpieczniki wszystkie sprawdzone

: 18 mar 2016, 18:07
autor: FOSS
Powtórzę.... pewnie popsute.
Mówię tutaj o zegarach.

Brak komunikacji + brak ruchu wskaźników + inne anomalie.... tak, zegary mogły paść i tak właśnie może się to objawiać.

: 18 mar 2016, 22:27
autor: laffero
Maja cos wspólnego z czujnikami parkowania i wspomaganiem?

: 19 mar 2016, 01:10
autor: Gość
Oczywiście Adamie są połaczone jedna instalacja w jednym aucie :)

: 19 mar 2016, 01:21
autor: FOSS
Obrazek

: 19 mar 2016, 09:07
autor: drago_o
laffero pisze:Maja cos wspólnego z czujnikami parkowania i wspomaganiem?
Ujme to tak. Koledze jednemu spalił się moduł haka. Auto najpierw wariowalo (zegary i kontrolki) a po jakimś czasie wcałe nie odpalał. Zanim się dowiedział co się stało ze auto nie działa to trochę postało. Tu wszędzie jest elektronika i jak jest zepsuta lub tworzy zakłócenia to może mieć ogromny wpływ na każdy element w aucie.

: 19 mar 2016, 10:53
autor: laffero
wie ktos gdzie a8 d3 ma najsłabsze punkty połączen elektryki? na które moduły zwrócic szczegółną uwage?dzis był podpiery pod komputer diagnostyczny, słaba łącznosc z podzespołamie , na podszybiu styki wyglądają jak nowe , gdzie szukac dalej?samochód nie jest garazowany od roku czasu.

: 19 mar 2016, 11:02
autor: drago_o
Jest kilka miejsc gdzie woda lubi wlazic. Jak problem z szyberdach to mogła polecieć z każdej strony podsufitki i na panel mmi, podszybie, pod dywanikami w sterownikach, pod akumulatorem... nie przychodzi mi na razie więcej do głowy.

: 19 mar 2016, 11:42
autor: laffero
powiada błędy modułów:
j527
j398
j446
abs control module
j285
i wszystko z nimi związane nie działa

DODANO:

gdzie szukać przekaźników w niej, może któryś jest uwalony ?

: 19 mar 2016, 12:38
autor: Adrianplock
U MNIE działał tylko obrotomierz a przedkościmierz umarł i mrugało wszystko
oraz paliło sie abs esp
chciałem już wywalac sterownik ale skoro sterownik abs umiera to raz i koniec , a tu wsiadam w auto wchodze na allegro szukam , ale mówie odpale zoabcze i pyk działa :) jade kilka km wskazówka zaczeła sie chwaiac od predkościmierza i bład esp abs hamulec,

okazało sie ze trzeba było przeczyścić bierznie ABS w kole przy czujniku i ręką odjął:)