Strona 1 z 1

[D3 ALL ] Zdejmowanie kółka pasowego alternatora.

: 12 sty 2017, 22:39
autor: maciu
Tego w którym jest sprzęgiełko.

Zastanawiam się czy takim czymś

http://www.eumor.gbzl.pl/zdjecia/C.4511.jpg

da radę bez ruszania przodu... ktos to ćwiczył?

Najdłuższy wymiar to niecałe 65mm

: 12 sty 2017, 22:42
autor: drago_o
Nie da rady. przod, chlodnice musza isć na bok.

: 12 sty 2017, 22:44
autor: maciu
no a dużo brakuje żeby wepchać to do środka? nie wystarczy zdjąć zderzaka
i odsunąć chłodnice jak w D2 do różnych prac?

: 12 sty 2017, 22:46
autor: drago_o
dokladnie tak :)

: 12 sty 2017, 22:51
autor: maciu
no to chociaż tyle... dzięki :)

: 12 sty 2017, 23:33
autor: panton
Marek bez zdejmowania przodu ogarnął wymianę tego.... (odsunięcie wystarczy) razem z rolkami i paskiem

: 13 sty 2017, 07:49
autor: maciu
rolki i paski to poszły w ogóle bez ruszania

ale teraz chyba trzeba też kółko... ma takie delikatne przeskoki

: 13 sty 2017, 09:20
autor: panton
u mnie pojawiał się czasami delikatny szum (szczególnie zimą jak był zimny silnik) więc wymieniłem wszystko co się dało i już ten szum się nie pojawia
po zdemontowaniu te rolki, sprzęgiełko po zakręceniu w rękach faktycznie delikatnie szumiały
do zdjęcia tego sprzęgiełka trzeba mieć specjalny klucz
porozmawiaj z Markiem (marekp750) on na pewno podpowie co i jak

: 13 sty 2017, 11:13
autor: maciu
dzięki, sam tego nie będę robił nie mam warunków
ale chcę też mechanikowi od razu powiedzieć że ma nie zwalać
całości tylko sobie poradził

tool znam - jest w linku w pierwszym poście