Strona 1 z 2
[D3 02 4.2MPI/LPG
] Zablokowany rozrusznik ?
: 19 sty 2017, 19:02
autor: Wojciechov
Panowie mam taki problem ze od dłuższego czasu nie mogę odpalić ósemk,i vcds pokazuje takie błędy:
Faults Found:
19510 - Starter Will Not Turn: Jammed or Electrical Malfunction
P3054 - 001 - Upper Limit Exceeded
19509 - Starter Control; Returned Message: 50 Short to Ground
P3053 - 002 - Lower Limit Exceeded - Intermittent
18010 - Power Supply Terminal 30: Voltage too Low
P1602 - 002 - Lower Limit Exceeded - Intermittent
Readiness: 0110 1101
Po skasowaniu błedy znikaja lecz po próbie uruchomienia auta powracają. Próba odpalenia na kable nic nie wniosła
Nowiutki akumulator VARTY kupiony jakieś 2 miesiące temu, po założeniu nie był kodowany.
Do tej pory MMI zawsze pokazywało stan aku 100% aktualnie jest 0% . Ma ktoś jakiś pomysł co to może być ?
: 19 sty 2017, 19:27
autor: byku
Zwarcie na uzwojeniu? Moim zdaniem bez wyjęcia rozrusznika się nie obejdzie. Słychać chociaż cokolwiek przy próbie odpalenia?
: 19 sty 2017, 19:49
autor: Wojciechov
Slychac takie tyknięcie jak by w przekaznikach
: 19 sty 2017, 21:51
autor: mkbewe
Rozrusznik na stół, miałem to samo.
Współczuję temu kto go będzie wyciągać.
Ja swój wyciągnąłem 2 razy bo za 1 razie po wyciagnieciu zaczął działać, Wyczyścilem trochę zasniedziale kable masowe i wsadziłem spowrotem.
Za 2 razem oddałem do kompletnej regeneracji.
470 czy jakoś tak ;P
: 20 sty 2017, 09:59
autor: Wojciechov
Jak najlepiej go wyciagnac ? I gdzie on w ogole sie znajduje ?
: 22 sty 2017, 00:02
autor: szeryfisch
rozrusznik jest pod łapą silnika, prawa strona.
: 22 sty 2017, 09:56
autor: leon0376
A rozrząd cały?
: 22 sty 2017, 10:18
autor: iCAtronic
Nim weźmiesz się za wyciąganie rozrusznika proponuję najpierw klucz na wał i sprawdzić czy się silnik obraca. Tak na wszelki wypadek
: 22 sty 2017, 11:12
autor: leon0376
Prościej odkręcić górna osłonę i zobaczyć cży pasek jest .Trochę ciasno jest żeby założyć klucz na wal ale jest to możliwe. Po tym zabiegu wykluczyć rozrząd czego Ci życzę.
: 22 sty 2017, 11:21
autor: iCAtronic
leon0376 pisze:Prościej odkręcić górna osłonę i zobaczyć cży pasek jest .Trochę ciasno jest żeby założyć klucz na wal ale jest to możliwe. Po tym zabiegu wykluczyć rozrząd czego Ci życzę.
Zablokowany silnik to niekoniecznie rozrząd. Leży u mnie za warsztatem BFM z całym rozrządem, a wał ani drgnie. I też na początku właściciel wymieniał rozrusznik
: 22 sty 2017, 12:01
autor: leon0376
Wiem że nie koniecznie musi być to rozrząd ale od czegoś musi kolega zacząć.
: 22 sty 2017, 13:44
autor: mkbewe
iCAtronic pisze:Zablokowany silnik to niekoniecznie rozrząd. Leży u mnie za warsztatem BFM z całym rozrządem, a wał ani drgnie. I też na początku właściciel wymieniał rozrusznik
to co się mu stało ?
: 22 sty 2017, 14:01
autor: iCAtronic
Zatarty cylinder na 1 garze. Właściciel zgasił samochód kluczykiem i rano już nie odpalił.
: 26 sty 2017, 20:37
autor: Wojciechov
Z rozrządem i cylindrem wszystko ok, tylko mam problem z wyciągnięciem rozrusznika, została jedna śruba i za nic nie mogę jej odkręcić. Słabe dojście i wydech przeszkadza, nasadka na przegubie nie zdaje egzaminu
Jak sobie z nią radziliście ?
: 26 sty 2017, 20:53
autor: mkbewe
Wojciechov pisze:Jak sobie z nią radziliście ?
2 kopytka (przeguby) i chyba ze 3 przedłużki, kołyska mocno popuszczona w dół ogólnie jeden kręcił drugi trzymał na śrubie, za 1 razem samo odkręcenie tej śruby zajęło nam godzinę
za drugim poszła elegancko.