Strona 1 z 1

[D3 03 4.2MPI ] Lewa tylna lampa świeci mocniej niż prawa

: 29 sty 2017, 16:06
autor: mkbewe
Taki problem mi się pojawił że lewa tylna lama świeci mocniej niż prawa...
znaczy cała lewa strona i lampa w klapie i lampa w błotniku :/
ktoś się z tym spotkał albo ma jakiś pomysł ?

: 29 sty 2017, 17:22
autor: pioter
Może słabo z masą ?

: 29 sty 2017, 18:44
autor: mkbewe
pioter pisze:Może słabo z masą ?
ale 2 na raz ? przeciez maja osobne wtyczki :/
dodam jeszcze ze nie zawsze tak jest, czasem jest czasem świeci normalnie.

[ Dodano: 2017-01-29, 18:44 ]
zauwazylem ze dzieje sie ta na CLH :/ tzn jak zapalilem auto i wlaczylem swiatlla to bylo ok, ale jak wysiadlem, zamknalem i waczylo sie CLH to lew swiecila mocniej, jakbym nacsikal stop prawie

: 29 sty 2017, 22:17
autor: eed
Mam ten sam problem ostatnio u siebie w lewej lampie na błotniku, tak jak by się palił stop.

Myślałem, że to lampa uszkodzona i wymieniłem na inną a to niestety dalej to samo i jeszcze dodatkowo przestała świecić ta lampa na klapie bagażnika, po czym po trzech dniach wróciło samo do normy.

Teraz tylko czasami się zapala ten stop w lewej <bezradny>

Re: Lewa tylna lampa świeci mocniej niż prawa

: 30 sty 2017, 09:39
autor: FOSS
mkbewe pisze:Taki problem mi się pojawił że lewa tylna lama świeci mocniej niż prawa...
znaczy cała lewa strona i lampa w klapie i lampa w błotniku :/
ktoś się z tym spotkał albo ma jakiś pomysł ?
Świeci STOP dlatego świeci mocniej.

Podejrzewam wilgoć w lampie - dochodzi do zwarcia i tak to się objawia.
Temat przerabiałem kilkukrotnie, niestety kiedyś kiedyś również u siebie.

Rozebrać lampy i przepatrzeć wnikliwie elektronikę.
Jak znajdziesz wilgoć w lampie to nie musisz już wnikliwie niczego szukać bo wiadomo czym ta wilgoć skutkuje.
Zacznij od tej w błotniku bo łatwiej i szybciej ją zdemontować ale podejrzewam, że problemem będzie raczej ta w klapie.

: 01 lut 2017, 19:57
autor: mkbewe
FOSS pisze:Zacznij od tej w błotniku bo łatwiej i szybciej ją zdemontować ale podejrzewam, że problemem będzie raczej ta w klapie.
rozebrałem wyczyściłem skleiłem na razie jest ok, ale obydwie lampy w klapie nadają sie u mnie do zmiany ...
dziękuję już chyba za setną pomoc Foss :)

: 01 lut 2017, 20:31
autor: FOSS
mkbewe pisze:rozebrałem wyczyściłem skleiłem na razie jest ok,
Zdejmowałeś całe fronty i kleiłeś od nowa?
mkbewe pisze:... ale obydwie lampy w klapie nadają sie u mnie do zmiany
Dopiero co miałem ładny komplet przed-lifta... ale obydwie w klapę poszły już do auta mojego klienta.

Ale jakbyś chciał na długi czas pożegnać się z problemem to mogę sprzedać moje nowe po-liftowe lampy, lekko przyciemnione folią - taniej niż najtańsze nówki na Allegro <faktycznie>

Obrazek
mkbewe pisze:dziękuję już chyba za setną pomoc Foss :)
Spoko <hihi>

: 03 lut 2017, 08:42
autor: Maruh
FOSS pisze:jakbyś chciał na długi czas pożegnać się z problemem to mogę sprzedać moje nowe po-liftowe lampy, lekko przyciemnione folią - taniej niż najtańsze nówki na Allegro
.


Ja mam problem z parującymi lampami w klapie. Czy zmiana na takie po II lifcie załatwia sprawę wilgoci w lampach? Jesli tak to jestem potencjalnie zainteresowany nabyciem takich.