Strona 1 z 1

[D3 04 4.2MPI ] Schemat elektryczny ccs

: 09 kwie 2017, 21:51
autor: bakutyl
Witam czy ktoś posiada schemat elektryczny tempomatu ccs? Ciągle nie mogę uruchomić tempomatu. Kodowanie jest prawidłowe i w ECU i w kierownicy. Czytałem wątek na forum a6 o dolozenie tempomatu ale u mnie w istalacji nie ma "białej wtyczki pod kierownica gdzie idzie kabel z pinu 5 modułu tempomatu " biało czarny przewód z pinu 5 idzie za skrzynkę przekaźników.
Kierownica widzi manetke tempomatu i każda jej komendę. Ale w sterowniku silnika jest wyłącznie indykacja 0 -1 na on i off. Pozostałe resume delay increase nie są aktywne same zera.

Dziękuję za pomoc

: 09 kwie 2017, 23:07
autor: gtfan
Strona 11, wg tego schematu, kabel czarny z białym paskiem z pinu 5 sterownika kierownicy idzie do 38 pinu sterownika silnika (przez 14 pin brązowej kostki w puszcze elektroniki pod maską).

http://www.mediafire.com/file/2vwul95ud ... ipment.pdf

: 10 kwie 2017, 08:24
autor: bakutyl
bardzo dziekuje :)

czy sie orientujesz gdzie jest 14 pin brązowej kostki w puszcze elektroniki pod maską ?

Pozdrawiam

: 10 kwie 2017, 09:09
autor: gtfan
Nie wiem dokładnie jak jest w D3, ale znając Audi powinno być podobnie jak w D2. W puszcze tam gdzie jest sterownik silnika powinny być kostki łączące wiązkę kabionową z wiązką silnika, coś jak na poniższym zdjęciu (zdjęcie dotyczy D2, do D3 nie znalazłem) - ale tu niech się ktoś obeznany w D3 jeszcze wypowie, czy tak jest faktycznie:
Obrazek

Brązowa 17-pinowa kostka, pin 14 łączy 2 kawałki przewodu od tempomatu. Jest to zrobione po to, żeby przy montażu/demontażu silnika nie trzeba było od niego całej wiązki odpinać/podpinać. Jak Ci nie zależy na zrobieniu tego jak fabryka, to możesz przeciągnąć kabel bezpośrednio ze sterownika kierownicy do sterownika silnika z pominięciem tej kostki.

: 10 kwie 2017, 16:49
autor: bakutyl
Witam, w d3 jest identycznie jak w D2, skrzynka jest pod sterownikiem.

niestety moj kable bialo czarny ze pinu 5 do steronika tez jest caly, wiec dalej nie wiem czemu nie działa tempomat.
Zostaje kwestia nowego softu w steroniku ECU albo na nowo zakodować. ale moj sterownik nie przyjmuje innego kodowania niz obecnie.
moje jakies pomysły ?

Pozdrawiam