Jurek22 pisze:Wszystko wyglada jak oryginał nie widać żeby ktoś tam grzebał a skąd wiem że nie działa - skręcam kierownicą bixenon nie skręca błędu nie ma.
Gdyby było popsute to byłby błąd.
Nawet chwilowy problem ze skrętną soczewką wali od razu komunikatem na FIS.
Na postoju skrętna soczewka nie skręca - sprawdzać trzeba ją w ruchu.
Noi sprawdzić to jest w sterowniku a co fizycznie na samochodzie.
Jurek22 pisze:Może si mylę ale to wyglada tak jakby do wszystkich poliftowych pchali takie lampy a w zależności od wybranej wersji ta funkcja była udostępniona lub nie...
Mylisz się.
W po-liftach były lampy zarówno ze skrętną soczewką jak i bez.
Jurek22 pisze:Co do kodowania i adaptacji to ogarnę sam tylko potrzebuje informacji gdzie grzebać.
Tak wogóle to dla mnie też to jest dziwne że coś jest a nie chodzi?
Skoro ogarniesz we własnym zakresie to masz wszystko jak na tacy.
Kodowania masz w VCDS - trzeba tylko dopasować do auta i sprawdzić działanie.
Jurek22 pisze:Jeszcze jedno - to nie jest tak że podczas uruchamiania auta w sytuacji kiedy bixenon jest włączony powinien się pozycjonować w sensie pozycjonuje się góra dół a lewo prawo nie powinien skoro jest skrętny?
Generalnie to po uruchomieniu sterownik zawsze wykonuje ruch testowy soczewką, niezależnie od tego czy światła są włączone czy nie.
Inna sprawa to to, że przy lampach wyłączonych naturalnie tego ruchu nie widzimy bo rzadko kto patrzy wtedy w samą lampę.
Jurek22 pisze:W lampie mam 11 pinów, instalacje narazie nie mam jak sprawdzić napisze jak będę w domu
Jak kostkę masz 14-pinową to lampy są ze skrętną soczewką.
Podeślij na PW numer VIN to sprawdzę co fabrycznie być powinno
