[D3 03 4.2MPI ] Błąd poduszki silnika
: 02 maja 2018, 09:07
Wczoraj, zaraz po wyjechaniu z domu wyskoczył mi błąd:
Nic nie trzeszczy, ani nie piszczy, ani nie trzęsie, więc będę wstrzymywał się z wymianą poduszki jakiś czas, bo duży warsztat mam kawałek stąd i będę do niego jechał dopiero za jakieś 2 tygodnie.
Gdzieś tutaj znalazłem wątek, gdzie jest napisane, że nowe poduszki nie mają wtyczki w ogóle i są w komplecie ze zworką. Pytanie mam więc następujące - czy ta zworka ma jakieś rezystory lub cokolwiek, co różni się od zwykłego połączenia przewodów? Chciałem po prostu zewrzeć te kable zanim kupię nową poduszkę, zastanawiam się czy to będzie miało jakieś następstwa. Dodatkowo, błąd mówi o zwarciu z plusem i zastanawiam się czy to nie oznacza, że kable są gdzieś właśnie zwarte?
Kod: Zaznacz cały
18282 - Zawór wspornika momentu obrotowego
P1874 - 001 - zwarcie z plusem
Gdzieś tutaj znalazłem wątek, gdzie jest napisane, że nowe poduszki nie mają wtyczki w ogóle i są w komplecie ze zworką. Pytanie mam więc następujące - czy ta zworka ma jakieś rezystory lub cokolwiek, co różni się od zwykłego połączenia przewodów? Chciałem po prostu zewrzeć te kable zanim kupię nową poduszkę, zastanawiam się czy to będzie miało jakieś następstwa. Dodatkowo, błąd mówi o zwarciu z plusem i zastanawiam się czy to nie oznacza, że kable są gdzieś właśnie zwarte?