Strona 1 z 1
[D3 05 4.2MPI
] Parktronic - grafika
: 09 sty 2019, 19:33
autor: jasy85
Witam. od jakiego rocznika byl dostepny w adi a8 d3 parktronic z wizualizacja graficzna? czy byla to opcja,czy zalezy to od pojemnosci itp.?dziekuje za pomoc.pozdrawiam
Re: parctronic - grafika
: 09 sty 2019, 19:44
autor: dice111
jasy85 pisze:Witam. od jakiego rocznika byl dostepny w adi a8 d3 parktronic z wizualizacja graficzna?
Od początku
jasy85 pisze:czy byla to opcja
Tak
jasy85 pisze:czy zalezy to od pojemnosci itp.?
Nie
: 09 sty 2019, 20:08
autor: jasy85
ok. szukam a8d3 4.2 pb mpi po pierwszym lifcie wiec rocznik 2005 ,2006. chcialbym wiedziec na co zwrocic uwage przy zakupie czy ten parctronic graficzny jest i dziala.ogladalem jedna sztuke i tylko cos pikalo a na wyswietlaczu nic niepokazywalo
: 09 sty 2019, 21:01
autor: dice111
Nawet jak kupisz bez to tanim kosztem można dołożyć.
: 09 sty 2019, 22:56
autor: Marcin2013
Akurat ten parktronik przy zakupie jest najmniejszym problemem

: 09 sty 2019, 23:20
autor: jasy85
Dzieki za pomoc.wiem ze to pikus przy innych rzeczach do sprawdzenia.jedni odradzaja drudzy mowia bierz. no podoba mi sie te auto zadne audi do tej pory mnie niezawiodlo. choc tutaj zaraz po zakupie wszyscy mowia o ogromnym wkladzie i to zniecheca.pozdro
: 10 sty 2019, 11:10
autor: FOSS
jasy85 pisze:... choc tutaj zaraz po zakupie wszyscy mowia o ogromnym wkladzie i to zniecheca.
Nie "wszyscy".
O ogromnym wkładzie po zakupie mówią ci którzy kupili tanio i sztrucla.
Jest sporo przypadków kiedy po zakupie nowy właściciel robi tylko rzeczy eksploatacyjne tj. klocki, olej, filtry - znam temat dobrze bo pomagam w zakupach.
I widziałem nie raz kto kupuje auto "bez wkładu finansowego" a kto, z różnych przyczyn, kupuje poniekąd "na raty" czyli auto w słabym stanie technicznym, wymagające w niedługim czasie wielu różnych inwestycji.
: 10 sty 2019, 11:34
autor: drago_o
jasy85 pisze:wszyscy mowia o ogromnym wkladzie
Raczej chciałeś dodać, wszyscy Ci co kupili swoje tanie okazje w super stanie.
FOSS pisze:O ogromnym wkładzie po zakupie mówią ci którzy kupili tanio i sztrucla.
Jest sporo przypadków kiedy po zakupie nowy właściciel robi tylko rzeczy eksploatacyjne tj. klocki, olej, filtry - znam temat dobrze bo pomagam w zakupach.
I widziałem nie raz kto kupuje auto "bez wkładu finansowego" a kto, z różnych przyczyn, kupuje poniekąd "na raty" czyli auto w słabym stanie technicznym, wymagające w niedługim czasie wielu różnych inwestycji.
Podstawą zakupu D3 są bardzo dobre oględziny. Cena może jedynie coś sugerować ale nie ma się też co nią kierować w 100%. Większość wymaga dużego wkładu na początek bo jest tanie w zakupie a drogie w utrzymaniu. Ludzie kupują, pojeżdżą i sprzedają jak coś się niepokojącego dzieje.
Jeśli miałbym dać Ci radę to nie żałuj na kogoś kto dobrze zna D3. Nie byle kogo od oględzin auta. Zawsze sprawdzaj komputerem przed zakupem. Wtedy wkład po zakupie nie będzie wcale duży.
: 10 sty 2019, 12:23
autor: CINEK
jasy85 pisze:choc tutaj zaraz po zakupie wszyscy mowia o ogromnym wkladzie i to zniecheca.pozdro
po pierwsze trzeba zdefiniować co oznacza "ogromny wkład". Nie zapominajmy - to jest A8 auto z segmentu, w którym tanio nie jest i dla kogoś, kto jeździł np. gulfem 4ry zwykły serwis i finansowo może być przepaść
FOSS pisze:Jest sporo przypadków kiedy po zakupie nowy właściciel robi tylko rzeczy eksploatacyjne tj. klocki, olej, filtry
i tu tkwi sedno sprawy - zrób zwykły serwis olejowy silnik / asb / hamulce z przodu i już na dzień dobry zaczynasz od + / - 4000 zł. Dołóż do tego tylko zawieszenie + 2500 - 3500zł (ceny podaje bez robocizny)...
tak więc to są "normalne" - podstawowe czynności serwisowe na produktach z górnej półki (nie jakies Febi, czy Meyle) i tyle to kosztuje...
wiec
jasy85, jak poczytasz trochę o kosztach eksploatacji D2 czy D3 to wszędzie znajdziesz zdanie iż zawsze trzeba mieć min. 5k zł na pakiet startowy, który w zależności od stanu technicznego zakupionego A8, wydasz zaraz po kupnie albo wciągu jego użytkowania

: 10 sty 2019, 12:51
autor: drago_o
CINEK pisze:i tu tkwi sedno sprawy - zrób zwykły serwis olejowy silnik / asb / hamulce
Punkt widzenia zależy od punktu siedzenia. Co dla kogo jest dużo.
Ale i tak pomiędzy zwykłym pakietem startowym a problemami z jakimś "ciekawym" egzemplarzem jest przepaść. Wydaj 5tys na pakiet startowy i ciesz się autem a wydaj w ciągu roku 15tys na ciągłe naprawy, które wcale po tych 15 się nie muszą skończyć a auto wiecznie stoi po warsztatach. Co w połączeniu z ilością warsztatów ogarniających tak skomplikowane auta daje marne odczucia z posiadania tego auta.
: 10 sty 2019, 14:28
autor: CINEK
Punkt widzenia zależy od punktu siedzenia. Co dla kogo jest dużo.
Masz race, dlatego na początku napisałem że trzeba zdefiniować co oznacza ogromny wkład, bo dla każdego będzie znaczył co innego. Pytanie do kolegi szukajcsgo D3

: 10 sty 2019, 15:20
autor: uzlik
Cinek, jeśli idzie o zawieszenie to Meyle nie jest takie ,,jakieś".
[ Dodano: 2019-01-10, 15:20 ]

: 10 sty 2019, 20:07
autor: jasy85
Dziekuje wszystkim za rady.wiem ze nie sztuka je kupic sztuka utrzymac.dlatego nieszukam niewiem jakich okazji.ale wiadomo tez ze mozna kupic za okolo 40 tys. i bedzie ok auto, a moge wydac niby na nieokazje 45 tys. i tam na poczatku trzeba bedzie wlozyc pare kk.zalezy mi zeby bylo bez przerobek typu duzy gril.dlatego szukam 4.2 mpi po polowie 2005r po pierwszym lifcie do ktoregos miesiaca 2006 r.do wtedy byl mpi.waski zakres sobie obralem ale wtedy byl fabrycznie single frame i mpi.licze sie z wydatkami w ciagu roku to nieodstrasza mnie,byle wmiare utrzymana sztuke dorwac podkreslam w miare.lubie motoryzacje wiec jak najwiecej chcialbym sam robic,na warsztat jedynie skrzynia i cos naprawde co niepodolam.wczesniej w a6 2.8 wszystko ogarnialem sam.wiem ze to przepasc do a8 ale szybko sie ucze i licze ze z wasza pomaca dam rade

pozdrawiam
: 10 sty 2019, 20:41
autor: Marcin2013
Jest sporo tematów na temat zakupu A8, ale ja zawsze uważałem że największym wrogiem auta jest jego poprzedni właściciel i dla mnie zawsze jest najważniejsze żeby kupić bezwypadkowe ! i co jeszcze tu dodać, mogę powiedzieć że do pakietu startowego można doliczyć np. wymianę rozrządu ok.2-3 tys. opony jak będą słabe to takie 19" średnio 3 tys.Ja np. pojechałem za zachodnią granicę po E65 o której przeczytałem praktycznie wszystko na co zwracać uwagę, a przywiozłem D3 które jak oglądałem to nawet nie wiedziałem jak sprawdzić w MMI zawieszenie czy sie podnosi

tak więc moja oglądałem tylko pod kątem blacharskim i udało się nie żałuje ani jednego dnia, jeśli chodzi o pakiet startowy to nic nie przewidzianego nie wyskoczyło zrobiłem tylko płyny i rozrząd żadnych niespodzianek, nawet trafiła mi się z LPG VSI

oglądałem dwie sztuki jedna była "Single Frame", ale wybrałem Duala bo tamta jak dla mnie to był szrot.
: 10 sty 2019, 22:51
autor: CINEK
[center]
Ok Panowie, koniec OT odnośnie kosztów D3, bo temat o parktronicu graficznym
[/center]
Tu jest jak by co temat co i jak zrobić aby mieć wizualizacje w MMI
https://www.a8team.pl/d3-03-modul-parkt ... vt4549.htm