[D3 ALL ] Wymuszenie trybu dynamicznego. Kto ogarnie?
: 25 lip 2019, 14:29
W mojej okolicy jest sporo krętych odcinków drogi, przez co trudno mi wprowadzić auto w najniższy poziom i twardość, (trzeba przez ok 30s jechać z prędkością nie mniejsza niż 120km/h) a bardzo lubię jeździć w tym trybie po tym odcinku, zrodził się pomysł aby "ręcznie" wprowadzić auto w ten tryb. Nie wiem czy jest to możliwe ale wydaje mi się że tak. Czy ktoś może ma wiedzę jak dokładniej działa ten tryb, co podaje sygnał dla sterownika zawieszenia. Może być ciężko zbadać jakim sygnałem jest informowany sterownik, ale gdyby się udało, można byłoby spróbować sztucznie go podawać.
Myślę też w jaki sposób obudzić zieloną kontrolke w zegarach. W zawieszeniu standardowym zapala się kiedy zawieszenie opada w tryb dynamiczny, ale w wersji sportowego zawieszenia ta kontrolka jest nieaktywna (mimo że zapala się przy włączaniu zapłonu) i jedynie patrząc na ekran mmi można zauważyć jak przez chwilę zapala się biała strzałka do dołu, kiedy aktywuje się najniższy i najtwardszy tryb. Jest to pomyłka moim zdaniem bo chciałbym sam decydować o tym, i wiedzieć kiedy jadę w tym trybie. Ewentualnie można byłoby zrobić tak aby w trybie dynamicznym auto odrazu wchodziło w ustawienia które są po tych 30s jazdy powyżej 120km/h.
Może ktoś się bawił, bądź po schematach jest w stanie odczytać jak to przebiega, i podzieli się informacjami. Może ktoś jeszcze chciałby decydować o tym samemu i wspólnie spróbujemy znaleźć sposób.
Myślę też w jaki sposób obudzić zieloną kontrolke w zegarach. W zawieszeniu standardowym zapala się kiedy zawieszenie opada w tryb dynamiczny, ale w wersji sportowego zawieszenia ta kontrolka jest nieaktywna (mimo że zapala się przy włączaniu zapłonu) i jedynie patrząc na ekran mmi można zauważyć jak przez chwilę zapala się biała strzałka do dołu, kiedy aktywuje się najniższy i najtwardszy tryb. Jest to pomyłka moim zdaniem bo chciałbym sam decydować o tym, i wiedzieć kiedy jadę w tym trybie. Ewentualnie można byłoby zrobić tak aby w trybie dynamicznym auto odrazu wchodziło w ustawienia które są po tych 30s jazdy powyżej 120km/h.
Może ktoś się bawił, bądź po schematach jest w stanie odczytać jak to przebiega, i podzieli się informacjami. Może ktoś jeszcze chciałby decydować o tym samemu i wspólnie spróbujemy znaleźć sposób.