Strona 1 z 2

[D3 07 4.2TDI ] Pobór Prądu a8 d3 .4.2 tdi

: 26 sie 2019, 20:15
autor: Mastero85
Witam mam pytanie posiada ktos program diagnostyczny Odis 5.1.6 w celu namierzenia złodzieja prądu w a8 d3 woj mazowieckie /podlaskie ?

: 26 sie 2019, 20:26
autor: dice111
Jasne, ze duzo czasu. Jak sam nie ogarniasz, a masz oryginalne sterowniki, nic nie dokladales oddaj samochod do ASO. Tutaj nikt Ci nic wiecej nie wywrozy, jak czytales tamten temat na kilkanascie stron to wiesz o czym mowie.

PS - interpunkcja bo tego sie czytac nie da

: 31 sie 2019, 22:15
autor: Mastero85
Dzis podczas przegladanie bloków natrafiłem na takie cos:) oco tu chodzi
<bezradny> https://www.fotosik.pl/zdjecie/ca6269009ff3c781 <bezradny> <bezradny>

: 01 wrz 2019, 20:43
autor: maciu
do kradzenia prądu to zaden vag/odis ci nie podpowie konkretnie bo sam tego nie wie...

wie tylko z przeliczeń i napięcia aktualnego w jakiej kondycji znajduje się akku
i ewentualnie wprowadza ograniczenia wyłączając podzespoły

miernik i jazda srednio ogarniety elektryk ci to zrobi

: 02 wrz 2019, 07:22
autor: Mastero85
Heh własnie podłączałem miernik odpinałem sterowniki wyciagałem bezpieczniki nic zero wgrałem ori program do mmi bo był Polski Wgrałem nowy wsad do sterownika zarządzania zakdowałem aku odpianłem klamki bez zmian ;/

: 02 wrz 2019, 09:57
autor: dice111
Co znaczy nic ? Co znaczy zero ? Odpinając fizycznie sterowniki, dając zworki (przydaje się nie jedna) musisz je wykodować także z GW.

: 02 wrz 2019, 16:43
autor: maciu
zakodowałeś czesciowo rozladowany jako nowy? zły pomysł...

miernik cęgowy + wyciąganie bezpieczników + schematy i wszystko jasne

: 02 wrz 2019, 18:54
autor: Mastero85
nie nie Aku zakodowałem jak był max naładowany wszystko ładnie poszło miernik to podstawa mam wpiety i wyciagałem bezpieczniki bez zmian dzis wyłaczłem kessa bez zmian rece mi juz opadaja ale zauważyłem ze jak autko usypia słychać szum morza w głosniku cicho ale słychać to wina wzmcniacza wywaliłem z gw nie wiem czy dobrze dałem petle odłaczyłem kostke bez zmian

[ Dodano: 2019-09-02, 18:54 ]
jedynie co pobór spada jak głowna szyne zasilania wypinam oznaczony strzałka na foto wtedy spada ale to głowne zasilanie <papa2> https://www.fotosik.pl/zdjecie/de344978f9369363

: 02 wrz 2019, 19:44
autor: maciu
tu masz rozpiske tej głównej szyny

https://www.a8team.pl/d3-all-woda-pod-a ... tm?#312698

niestety musisz jechać po kolei po bezpiecznikach.... odczekujesz dosyc czasu po
zamknieciu/uzbrojenieu auta?

trzeba poczekać nawet parę minut

: 02 wrz 2019, 20:03
autor: Mastero85
maciu dziekuje ci slicznie około 2minuty i sie usypia i tak skacze 200 miliamper raz a minute przeskoczy na 50 miliamper teraz wypinam kazdy bezpiecznik i wpinam miernik i na bezpieczniku nr 5 od kierowcy cały czas ciagnie 70 miliamper według rozpiski jest to zestaw przyrządów moze ktos mi powie od czego konkretnie on jest ten bezpiecznik

: 02 wrz 2019, 20:08
autor: dice111
Jak nie usypia wzmaka a jego odpiales i jest to samo, to tylko znaczy ze to nie wzmacniacz ale inny modul z infotainment ktory sie nie usypia i przez tp rownie nie usypia wzmacniacza. Moduly, sterowniki sa powiazane ze soba, tak wiec jeden potrafi wbudzac inny itd.

Bezp nr 5 to ten slynny po ktorym wyciagniecu w 90% przypadkach tutaj na forum samochod spi.
Jesli tylko 5A to jest odpowiedzialny za GW. W zaleznosci od rocznika, byl na nim samo GW i cos jeszce. Sprawdz ktory miesiac samochodu i wg tego patzr na rozpiske bezp w ELSA.

: 02 wrz 2019, 20:17
autor: Mastero85
nie mam elsy ale kolega mi sprawdzi jutro jeszcze bo dzis ciemno sprawdze pozostalem i dam znac co sie dzieje rok auta mam 2005 grudzien mysle ze powoli z wasza pomocą znajde trolla co łyka prąd

: 02 wrz 2019, 20:17
autor: maciu
no dokładnie całe zegary i J533 (diagnostyka can/most)
http://blog.uobdii.com/vag-gateway-j533 ... -data-bus/

J533 schowany jest za schowkiem więc dostęp w miarę prosty

: 02 wrz 2019, 20:18
autor: Mastero85
Dicce111 piszesz ze jest odpowiedzialny za gateway ?

: 02 wrz 2019, 20:21
autor: dice111
Tylko to nie oznacza uszkodzenia GW. Po prostu prawie wysztko idzie przez GW, wiec odpinajac go usypiasz chcac nie chcac prawie wszystko. Pisalem o tym w tamtym temacie moj patent na zabezpieczenie i usypiania samochodu po parunastu s. Na chploski rozum, uszkodzony modul B, ktory jest podpietu do GW (A) i kolejnego modulu C. Odpinaja GW, odpinasz A B C, wiec tym sposobem nie dojdziesz do tego ze uszkodzony jest B.