[D3 07 3.0TDI ] A8 D3 ABS schemat, opis 42-pinowej wtyczki
: 19 lis 2019, 18:26
Witajcie szczęściaże. Mam kłopot. Może pomożecie.
W A8 D3 po lifcie są zmienione piny we wtyce pompy ABS.
Ma ktoś do udostępnienia część schematu zawierającego wtykę.
Mam opis 42-pinowej wtyki z niemieckiej strony ale jest to opis
wg. którego czujniki z kół są na innych pinach. Sprawdziłem więc,
że jest już tutaj niezgodność, a może i na innch również.
Jednym z celów jakie chcę osiągnąć to usunąć awarię ABS 1200 :
zasilanie zaworów wylotowych. Do wtyki dochodzą 3 napięcia
na pinach 2,6 i 23. Może to nie wszystkie, które powinny być zasilone?
Pompa poliftowa ma czujniki z kół na innych pinach niż pompa w moim 4.0tdi
Wniosek. Można zamontować poliftową która jest dostępna za 400zł
i przełożyć piny z poszczególnych kół, zakodować i cieszyć się usprawnionym ABS.
Co do poszukiwania napięć:
W moim przypadku był kłopot z przewodem zasilającym po stacyjce,
przewód z bezpiecznika.
W A8 D3 po lifcie są zmienione piny we wtyce pompy ABS.
Ma ktoś do udostępnienia część schematu zawierającego wtykę.
Mam opis 42-pinowej wtyki z niemieckiej strony ale jest to opis
wg. którego czujniki z kół są na innych pinach. Sprawdziłem więc,
że jest już tutaj niezgodność, a może i na innch również.
Jednym z celów jakie chcę osiągnąć to usunąć awarię ABS 1200 :
zasilanie zaworów wylotowych. Do wtyki dochodzą 3 napięcia
na pinach 2,6 i 23. Może to nie wszystkie, które powinny być zasilone?
Pompa poliftowa ma czujniki z kół na innych pinach niż pompa w moim 4.0tdi
Wniosek. Można zamontować poliftową która jest dostępna za 400zł
i przełożyć piny z poszczególnych kół, zakodować i cieszyć się usprawnionym ABS.
Co do poszukiwania napięć:
W moim przypadku był kłopot z przewodem zasilającym po stacyjce,
przewód z bezpiecznika.