[D3 ALL ] Pobór prądu, Nawigacja, Wzmacniacz, inteligentny
: 24 sie 2020, 21:23
Witam.
Zabieram się za poszukiwania złodziei prądu w moim A8, a jest tego sporo bo po zamknięciu auta ok. 7.5A
Po odpięciu bezpieczników z tyłu w bagażniku od:
*Navi (bezp. nr.6, 5A) - spada do 1.7-2.0 A
później
*Wzmaczniacz (bezp. nr. 5, 30A) - spada do 0.2 A
następnie
*Inteligentny moduł mocy, lewe światło (tłum. książeczka serwisowa Audi, w wersji Angielskiej Comfort system control unit, bezp. nr. 5, 20A z prawej strony w skrzynce bezp. koło AKU) - spada do 0.03A
No i to chyba już jest dobry pobór prądu w spoczynku.
Tak więc największym złodziejem jest NAWIGACJA, widzę że napęd w którym jest płyta od nawigacji ciągle działa nawet po zamknięciu coś tam się dzieje.
Następnie WZMACNIACZ , coś cyka co jakiś czas jakiś przekaźnik z tyłu w bagażniku, jeszcze nie zlokalizowałem gdzie dokładnie ale chyba gdzieś zaraz pod szybą tylną w górnej części bagażnika.
Trzecim złodziejem jest ten moduł mocy?, niewiem o co dokładnie chodzi, jest tak przetłumaczone w książeczce Audi.
Proszę o jakieś porady co dalej z tymi fantami zrobić i co może być przyczyną że te urządzenia pobierają tak duży prąd.
Edit: Trochę pogrzebałem i widzę że często sprawcą jest panel sterujący mmi, dobry trop?
Zabieram się za poszukiwania złodziei prądu w moim A8, a jest tego sporo bo po zamknięciu auta ok. 7.5A
Po odpięciu bezpieczników z tyłu w bagażniku od:
*Navi (bezp. nr.6, 5A) - spada do 1.7-2.0 A
później
*Wzmaczniacz (bezp. nr. 5, 30A) - spada do 0.2 A
następnie
*Inteligentny moduł mocy, lewe światło (tłum. książeczka serwisowa Audi, w wersji Angielskiej Comfort system control unit, bezp. nr. 5, 20A z prawej strony w skrzynce bezp. koło AKU) - spada do 0.03A
No i to chyba już jest dobry pobór prądu w spoczynku.
Tak więc największym złodziejem jest NAWIGACJA, widzę że napęd w którym jest płyta od nawigacji ciągle działa nawet po zamknięciu coś tam się dzieje.
Następnie WZMACNIACZ , coś cyka co jakiś czas jakiś przekaźnik z tyłu w bagażniku, jeszcze nie zlokalizowałem gdzie dokładnie ale chyba gdzieś zaraz pod szybą tylną w górnej części bagażnika.
Trzecim złodziejem jest ten moduł mocy?, niewiem o co dokładnie chodzi, jest tak przetłumaczone w książeczce Audi.
Proszę o jakieś porady co dalej z tymi fantami zrobić i co może być przyczyną że te urządzenia pobierają tak duży prąd.
Edit: Trochę pogrzebałem i widzę że często sprawcą jest panel sterujący mmi, dobry trop?