Strona 1 z 1
[D3 04
] Moduł zarządzania energią
: 22 lis 2021, 11:27
autor: Shadin
Muszę wymienić ten moduł 4E0915181. Czy da się kupić nowy i gdzie, bo nie znalazłem nigdzie? Dzwoniłem do kilku hurtowni i nie mają tego. Czy tutaj kupić używkę i liczyć, że będzie działać?
: 22 lis 2021, 11:31
autor: dice111
Co z Twoim nie tak? Z tego co pamiętam miałeś już tam wsadzony ten poprawiony z FL
: 22 lis 2021, 11:43
autor: Shadin
https://www.fotosik.pl/zdjecie/46e17f4127b5c322
Mam taki jak na zdjęciu. Przed wizytą u mechanika było spoko. Zawsze sprawdzałem stan aku i wszystko grało. Jak się siedziało w aucie i na wyłączonym zapłonie bawiło to się normalnie rozładowywał. Później się doładowywał do 100% i było bez problemu. Teraz mam zawsze 10% i pokazuje na desce przy starcie energy management. Chyba, że to jakoś elektronicznie da się naprawić, bo w sumie to było w porządku wcześniej...
: 22 lis 2021, 11:55
autor: drago_o
Zmiana na ten z literą C na końcu na pewno będzie na plus ale sprawdź czy brązowy przewodzik cieniutki idzie do klemy plusowej.
: 22 lis 2021, 12:53
autor: Shadin
Jak idzie to dobrze, a jak nie to może generować błąd? Czyli C i używkę w razie czego brać? A czy wymiana aku może spowodować błąd głównej anteny Kessy?
: 22 lis 2021, 13:14
autor: drago_o
Jak nie idzie to będzie wiecznie pokazywać 10% bo to najmniej ile potrafi pokazać.
Raczej nie uszkodzi wymiana akumulatora anteny. Pomijając co uważasz za główną antenę bo tych anten to tak dość sporo jest w aucie.
: 22 lis 2021, 13:57
autor: Shadin
Interior Access/Start Authorization Antenna 1 (R138) Chodziło mi o tą. Właściciel mi mówił, że do momentu wymiany aku Kessy działało, a teraz ani rusz. Sprawdzę jak wrócę do domu raz jeszcze to połączenie przy aku.
: 22 lis 2021, 14:35
autor: dice111
Przy okazji sprawdziłbym sam akumulator czy nie ubity
: 22 lis 2021, 21:30
autor: Shadin
https://www.fotosik.pl/zdjecie/90a5f5813fe0ce3c
Mam coś takiego w bagażniku. Był luz Drago na tym plusie i dokręciłem ręką śrubkę, żeby ten mały kabelek trzymał mocniej. 2 próby włączenia zapłonu i dalej 10% i błąd na desce energy management. Dice myślę, że ten akumulator jest sprawny i dobry. Przed naprawą wiem, że siedziałem na włączonym zapłonie w aucie i się wszystkim bawiłem przez pół godziny i zeszło do 70% to już koniec zabawy i naładowało później podczas jazdy do 100% znowu.