Strona 1 z 2
[D3 03 4.2MPI
] plus pod maska- pomocy
: 06 lut 2012, 09:44
autor: Pevo
Bylem na wyjeździe kilka dni innym autem i okazało sie ze przy tych morzach padł mi aku , na dodatek tego nie mogę otworzyć ręcznie tylnej klapy aby sie dostać do aku i go naładować , wiec wiąże sie to z tym, ze nie mogę uruchomić auta . Czy pod masks jest jakiś plus jak w bmw.., jeśli tak to wskażcie gdzie może sie znajdować, bo patrzałem, ale nic nie znalazłem. Ostateczna opcja to przez worek na narty wpuścić dzieciaka;)
: 06 lut 2012, 11:54
autor: mdamian
Pevo pisze:Ostateczna opcja to przez worek na narty wpuścić dzieciaka;)
hahaha , spróbuj przez zapalniczkę podać prąd , może da radę otworzyć centralny zamek .
Nie wiem jak w D3 ale w D2 idzie kabel pod prawą podłużnicą (jest tam takie czarne pudełko plastikowe ) tam idzie kabel "+" do akumulatora , podłącz tam "+" , a "-"gdzieś do auta i powinieneś dać radę otworzyć centralny zamek
: 07 lut 2012, 19:30
autor: JIMM
Pevo pisze:Ostateczna opcja to przez worek na narty wpuścić dzieciaka;)
podgrzej kolego suszarką do włosów lub delikatnie opalarką zamek pod listwą klapy...........zamek lubi się mocno brudzić a nie używany , zakleja się łącząc brud ze smarem .........delikatnie sie upłynni , zamek i zapadki ruszą i otworzysz ręcznie ;-)
: 12 lut 2012, 09:58
autor: Grzechu
I jak? Poradziłeś sobie?
Co zrobiłeś?
: 13 lut 2012, 17:28
autor: Pevo
przez zapalniczkę nie idzie, bo d3 ma urządzenie zarządzające energia które nie puści prądu na aku, klapa nie zamrazla, poporstu ma mala wgniote i chyba to blokuje jej otwarcie, czekam na elektryka by wpiac sie w plus pod maska gdzies.
: 13 lut 2012, 18:21
autor: Grzechu
Jak odsłonisz maskownicę pomiędzy drzwiami a prawym tylnym fotelem idzie tam gruby kabel od aku do przodu.
Zeskrob kawałek izolacji i masz + , a minus np od zamka.
Podłącz inne aku i zadziała.
Też miałem kiedyś taki problem
: 18 lut 2012, 09:09
autor: Pevo
znajomy elektryk wypial kostke przy pompie abs i wpiol sie z plusem w jeden z pinow, auto dostalo pradu co pozwolilo otworzyc bagaznik.
: 02 lip 2015, 20:36
autor: jordan233
Panowie gdzie znajdę PLUS pod maską,potrzebuje do podłączenia DRL,gdzie najlepiej się wpiąć?
: 02 lip 2015, 22:49
autor: danishow
jordan233, stały czy po zapłonie?
: 02 lip 2015, 23:03
autor: jordan233
danishow pisze:jordan233, stały czy po zapłonie?
Po zapłonie,bo w tym monecie elektryk który to podłączał dał d..y i DRL świeciły po zapłonie,ale jak zamknąłem auto to potrafiły mrugać jak się chce(raz po godzinie lub nawet jak ktoś do auta podszedł )
Dlatego chcę sam to poprawić.
: 05 lip 2015, 21:09
autor: danishow
Po zapłonie na bank będziesz miał w "puszce" ze sterownikami w podszybiu ale i też przy sterowniku Xenon powinien być z tym, że pojawia się wraz z zapłonem i gaśnie po około 15 sekundach ...będziesz miał zatem Coming Leaving Home na DRL
: 05 lip 2015, 21:29
autor: jordan233
danishow pisze:Po zapłonie na bank będziesz miał w "puszce" ze sterownikami w podszybiu ale i też przy sterowniku Xenon powinien być z tym, że pojawia się wraz z zapłonem i gaśnie po około 15 sekundach ...będziesz miał zatem Coming Leaving Home na DRL
Podziękował
: 06 lip 2015, 22:03
autor: jordan233
Dzisiaj próbowałem poprawić podłączenie DRL ,ale najpierw sprawdziłem miernikiem aktualne podłączenie.
Po zmierzeniu miernikiem prądu na wyłączonym zapłonie jest cały czas 12,3V
to tak jakby był stały plus i pod to jest podłączone sterowanie DRL,czy ten stały plus ma winę że światła same mrugają od czasu do czasu?Jak odpalę autko to DRL działają elegancko bez mrugnięcia.
Jeden plus znalazłem w sterowniku w podszybiu i również jest stały plus,chyba ze po jakimś czasie od zamknięcia samochodu się dezaktywuje,ale czekałem dobrą minutę po zamknieciu auta i było 12,3V
: 06 lip 2015, 22:33
autor: danishow
Coś kiepsko szukasz tego plusa po zapłonie, w podszybiu jest kilka
...skoro tak nie idzie to weź ze sterownika LPG, ten MUSI mieć klemę 15. Jaką masz instalację gazową? Zerknę w schemat i sprawdzę kolor kabla.
: 06 lip 2015, 22:41
autor: jordan233
danishow pisze:Coś kiepsko szukasz tego plusa po zapłonie, w podszybiu jest kilka
...skoro tak nie idzie to weź ze sterownika LPG, ten MUSI mieć klemę 15. Jaką masz instalację gazową? Zerknę w schemat i sprawdzę kolor kabla.
Instalkę mam holenderską VOGELS na podzespołach LANDI.
Jutro zobaczę jak to wygląda z tym plusem w podszybiu.