Strona 1 z 1

[D4 12 4.2FSI ] Epc

: 12 sty 2019, 21:38
autor: walus30
Dzisiaj w trasie do Włoch po 600 km na tempompacie , komunikat EPC, silnik może być na obrotach nie wyższych niż 4 tys <boisie> . ( aktualny przebieg 130tk)
Parking , wyłącznie auta , stres, włączenie i komunikatu brak <hmm> . Zrobione następne 800 bez problemu. Nie wiem jak u Was, ale zaczynam podzielać opinie wielu użytkowników, ze elektronika w D4 żyje własnym życiem i wkurw** właściciela . A stres bezcenny na autostradzie

: 24 lip 2019, 21:26
autor: Silasdiablo_PL
nie koniecznie mozliwe ze zawor egr daje o sobie znac. mialem podobnie tylko ze w skodzie superb jechalem do polski i wyskakiwal blad silnika, auto wchodzilo w tryb awaryjny. po zatrzymaniu sie i wylaczeniu silnika problem znikal po jakims czasie sie pojawial znowu ale to bylo na autosteardzie w niemczech gdzie auto osiagalo wieksze predkosc. a o egr ze jest z nim problem dowiedzialem sie od razu bo zawsze mam jakies urzadzenie diagnostyczne przy sobie (nauczony doswiadczeniem) po powrocie do do mu mieszkam w szkocji przy normalnym uzytkowaniu nic juz nie wyskoczylo, ale mimo to wylaczylem ten zawor zeby miec swiety spokoj Pozdraweim

: 24 lip 2019, 21:46
autor: pioter
<table align="center" width="350" cellpadding="8" border="1" bgcolor="239DFA"><tr><span class="postbody"><td align="center" style="font-size: 11; color: #000000; font-family: Tahoma, Verdana, Arial, Helvetica, sans-serif"><b>Zanim dołączysz do klubu A8, p

: 25 lip 2019, 13:37
autor: Beretti
Uważam że wożenie VCDS lub innego urzadzenia jest wskazane , miałem podobnie to naczy jechałem z domu do Bielska-Białej i w połowie trasy tryb awaryjny , uuups ,hmm miałem lapka i VCSDS-a , diagnoza : turbosprężarka po 17 tyś km zakończyła żywota , całe szczęście że miałem gwarancje fabryczną dlatego 12 tyś zł zapłacił producent . Urządzenie diagnostyczne to podstawa w trasie <boisie> .......

: 25 lip 2019, 20:26
autor: dice111
No.. przy D2 za to warto też wozić zapasowe moduły, cewki, świece, ECU (najlepiej oba jak ASB), pewnie Pepek coś dorzuci od siebie ;)

: 25 lip 2019, 21:50
autor: Beretti
dice111 pisze:No.. przy D2 za to warto też wozić zapasowe moduły, cewki, świece, ECU (najlepiej oba jak ASB), pewnie Pepek coś dorzuci od siebie ;)
Przy D2 to najlepiej wozić ze sobą lawetę :-)))))

: 25 lip 2019, 23:14
autor: Pepek
dice111 pisze:No.. przy D2 za to warto też wozić zapasowe moduły, cewki, świece, ECU (najlepiej oba jak ASB), pewnie Pepek coś dorzuci od siebie ;)
Czujnik położenia wału z wiązką do ECU, czujnik temperatury, przepływomierz i jeśli wszystko zawiedzie gazetę, żeby ją wsadzić we wlew paliwa i podpalić.