Strona 1 z 1

[inne ] Cała prawda o Xenonach chińskich ???

: 17 sty 2014, 11:24
autor: Ara$
Takie filmiki znalazłem przypadkiem


co do tego to moim zdaniem nie do końca jest to prawda - poprzednie E39 kupiłem z chińskimi D2S i nic tam sie nie spaliło


a tu różnica między nowymi a używanymi żarnikami - przyznam że nie wiedziałem że aż taka różnica może być i że taki spadek jakości świecenia wraz z upływem czasu

: 17 sty 2014, 12:25
autor: Marecki
Bez przesady.Jeżdzę na HIDach made in China już ponad rok i jest elegancko barwa ładna i nic mi się nie pali.

: 19 sty 2014, 21:02
autor: Ara$
Marecki pisze:Bez przesady.Jeżdzę na HIDach made in China już ponad rok i jest elegancko barwa ładna i nic mi się nie pali.
jak napisałem wyżej też takie miałem ale na filmie jednak coś się spaliło

: 19 sty 2014, 21:13
autor: jacek
Ara$ pisze:przyznam że nie wiedziałem że aż taka różnica może być i że taki spadek jakości świecenia wraz z upływem czasu
Dlatego zalecana jest wymiana obu żarników jednocześnie a nie tylko uszkodzonego.

: 20 sty 2014, 11:09
autor: FOSS
Ara$ pisze:
Marecki pisze:Bez przesady.Jeżdzę na HIDach made in China już ponad rok i jest elegancko barwa ładna i nic mi się nie pali.
jak napisałem wyżej też takie miałem ale na filmie jednak coś się spaliło
Moim zdaniem filmik jest delikatnie zmanipulowany.... tzn. do pokazu zastosowano pewnie najgorszy szit jaki można znaleźć (na Allegro pewnie w cenie nie więcej jak 15pln/szt a w zakupie pewnie po 7pln) <hmm>

Ja w D3 mam chińczyki już 10m-cy i o dziwo nic mi się nie spaliło, działają normalnie, nie sypią błędami wogóle - zaryzykowałem, kupiłem 6000K po jakieś 40-45pln/szt i jest dobrze.
Wprawdzie jeden żarnik padł mi po niecałym miesiącu ale w reklamacji dostałem drugi sprawny i ten świeci do teraz.
Ale muszę przyznać, że jakbym miał D3 po-lifcie to chińczyków bym chyba nie zaryzykował bo tam wymiana żarnika to już masakra <tjaa>

: 18 lis 2016, 13:39
autor: tutenhamon
Mogę tylko dodać ze światło z HID- ów jest znacznie gorsze niż z oryginalnych PHILIPS-ów , ale HID-y działają i nie niszczą przetwornic bynajmniej u mnie .

: 18 lis 2016, 16:06
autor: uzlik
Miałem kiedyś w swoim motocyklu FZ1 jakiegoś ksenona. Świeciło ładnie, ale kiedyś w nocy wracałem z trasy i nagle pyk-ciemnica. Droga asfaltowa w środku lasu, nawet łysego na niebie nie było. Od tamtej pory wróciłem do zwykłej H4. A już mi kiedyś kolega zwracał uwagę, że raz mi świeci, a raz nie. Także jakiś przekaz w tym filmiku jest.

: 12 sty 2017, 10:46
autor: tutenhamon
Aaa była taka historyjka : zamówiłem HID-y oczywiście 4300 k no i po montażu przestały działać silniczki od regulacji wszelkie próby sprawdzania kostek itd. z pełzły na niczym ,na dodatek świeciły dwoma rożnymi kolorami i jeden z nich od początku mrugał drugi zresztą po tygodniu też zaczol mrugać zanim zaczol świecić. Już myślałem że przetwornice padły . Wróciłem do swoich i oprócz tego że jeden mrugał wszystko inne wróciło do normy . HID-y oczywiście poszły do reklamacji, po 2 dniach dostałem odp. z Koszalińskiego serwisu że reklamacja została rozpatrzona i załatwiona pozytywnie ,kolejnego dnia co mnie bardzo zdziwiło dostałem od sprzedawcy z allegro już nowe HID-y i po montażu było już wszystko w porządku .