Strona 1 z 5

[D3 05 4.2MPI ] Kierownica z łopatkami.

: 05 lut 2012, 23:10
autor: FORZA
Czy jest możliwość dolozenia kierownicy z lopatkami do tego modelu jeżeli nie były takie fabrycznie w standardzie? Podejrzewam ze kable powinny być pociagniete skoro mam tiptronic.

: 07 lut 2012, 16:36
autor: tobi
To że jest możliwość to jedno a jakie to za sobą ponosi koszta to drugie.
Nie wiem czy Masz auto FL czy nie ale pewnie potrzebna będzie kierownica, taśma, może inny sterownik przy kierownicy i kodowanie całości. To ostatnie to akurat chyba najmniejszy problem.
Raczej nie nastawiałbym się na to że brakuje tylko samych łopatek bo niemiaszki nie robią raczej niczego na wyrost. ;-)

: 07 lut 2012, 16:57
autor: sylwekr
Niestety w tych autkach nie ma nawet centymetra zbędnego kabelka. Okablowanie jest tylko do tych elementów z którymi auto wyjeżdzało z fabryki. Jak coś dokładasz to i kabelki trzeba dołożyć

: 07 lut 2012, 21:46
autor: FORZA
A z ciekawości zapytam sie w serwisie ile taka przerobka tysięcy euro kosztuje :-)

: 08 lut 2012, 18:11
autor: arektoporski
jestem akurat po zmianie kiery na kiere z lopatkami , nie bylo najmniejszych problemow ,z tylu kiery masz 2 zaslepki sciagasz je i odkrecasz srubki ,zdejmujesz poduche i odpinasz ja od kostki ,potem tylko centralna sruba i po klopocie ,zakladasz nowa z lopatkami a w przyciskachi multifunkcji masz 2 wolne miejsca tam wpinasz lopatki potem juz tulko kodowanie kolumny kierownicy i skrzyni biegow tak byloumnie , mam duzy grill 2006 rok

pozdro
Arek

: 09 lut 2012, 21:23
autor: FORZA
czyli calej kierownicy nie trzeba zmieniac mozna dolozyc tylko same łopatki tak?

: 09 lut 2012, 21:50
autor: labas
Po co te łopatki?
F1 to i tak nie będzie, może używałem z pięć razy, wolę jeździć na S.

: 09 lut 2012, 22:19
autor: martinezzg
ja jakoś też tego nie używam praktycznie a mam fabrycznie ;)
dla mnie zbędą robota i wydatek - tako sobie ot bajer ;)

: 09 lut 2012, 23:25
autor: SamackA8
ee tam AUTOMAT RULEZ

: 10 lut 2012, 10:09
autor: arektoporski
czesc, zgadza sie bajer malo przydatny ,ale jest :) a jak go nie ma to czegos brakuje :) ja po zamontowaniu sprawdzilem czy dziala i to na tyle :) a teraz sie przygladam jak sie swieci + i -

pozdro

: 10 lut 2012, 16:07
autor: FOSS
A ja lubię się tym bawić...
w trasie prawie zawsze jeżdżę na TIP a po mieście jak nie jeżdżę "na leniucha" to też często sobie tym gmeram....
operując TIP'em jest większa kontrola nad skrzynią biegów oraz nad wydechem którego dźwięku lubię sobie posłuchać :lol:

: 10 lut 2012, 19:57
autor: JIMM
arektoporski pisze:potem juz tulko kodowanie kolumny kierownicy i skrzyni biegow
....kto ci to robił?

: 10 lut 2012, 22:03
autor: arektoporski
sam sobie kodowalem vcds-em to banalnie proste ,wszystkie retrofity robie sam :) mam tez do kazdego zdjecia ,jak pokoncze to puszcze na forum ale na razie mam brak czasu :(

: 11 lut 2012, 06:27
autor: FORZA
powiem wam szczerze ze w mojej starej s8 mialem przy kierownicy zmiane biegow - ale by zmienic musialem odrywac kciuk

a łopatki w nowej chce zalozyc bo odczuwam braki w wyposazeniu ;) i zawsze takie chcialem miec

a pytanie czy bede uzywał czy nie - sam nie wiem jak zaloze to sie okaze :mrgreen:

: 11 lut 2012, 09:03
autor: reksen
jazda samochodem w górach.


wtedy takie przełączniki przy kierownicy są bardzo, bardzo przydatne. nie trzeba odrywać rąk od kierownicy, przy ciągłych skrętach.