Strona 1 z 1
problem z dostaniem sie do zegarow
: 04 lip 2009, 16:58
autor: Rybson8888
czy ktos wie jak sie dostac do zegorow zeby nic nie uszkodzic ?
: 04 lip 2009, 20:55
autor: quecksilber
wiemy
1 odpiąć aku
2 zdjąć poduszke czyli odkręcic dwie sróbki którymi jest mocowana do kierownicy
3 zdjąc kierownice do 97 klucz 17 po 97 chyba 19
4 odkęcić licznik sróbki pod kratkami.
i to na tyle
: 04 lip 2009, 22:42
autor: Rybson8888
quecksilber, co to znaczy zdjac kierownice do 97?
: 04 lip 2009, 22:44
autor: Paoo
Kolego do 97 to znaczy do roku produkcji 1997 był klucz nr. 17 a po 97 czyli po 1997 roku produkcji był klucz 19.To jest to o co pytasz.Pozdro!!!
: 04 lip 2009, 22:55
autor: Rybson8888
aha o to chodzi dobra dzieki kolego .pozdro!
: 05 lip 2009, 02:15
autor: JIMM
a po cholerę zciągać kierownicę aby licznik wyciągnąć,............. :-/ ja obniżam ją do samego dołu i na maksa do siebie a potem po prostu odkręcam licznik i powolutku , jedna za drugą odczepiam kostki i licznik na wierzchu :mrgreen:
: 05 lip 2009, 09:43
autor: quecksilber
kolego kierownicy nie zdejmuje się po cholere tylko żeby było wygodniej.
: 05 lip 2009, 12:06
autor: Rybson8888
a jeszcze jedno odpinajac kostki aku musi byc wylaczone?
: 07 lip 2009, 00:49
autor: JIMM
nie........ale kluczyk wyłączony
[ Dodano: 2009-07-07, 00:51 ]
quecksilber pisze:kolego kierownicy nie zdejmuje się po cholere tylko żeby było wygodniej.
kiera,poducha,taśma,klucz wielki,ustawić w to samo miejsce potem.............na co to komu jak operacja trwa kilka minut :mrgreen:
: 12 lip 2009, 22:16
autor: micek001
: 13 lip 2009, 09:02
autor: pebo
W D3 bez zdejmowania kierownicy zegarów nie wyjmie się - nawet w najniższym położeniu kierownicy. Próbowałem i nie mogłem nijak przełożyć. Uwaga! Dobrze jest zaznaczyć położenie koła kierownicy na wielowpuście, bo jest dość drobny i łatwo można przestawić kierownicę.