Strona 1 z 3

[D3 06 4.2MPI ] Wymiana lusterek na po lift (migacze) / ty

: 16 sie 2015, 23:01
autor: - 34 -
Chce zamontować lusterka z migaczami do swojej a8 (2006 - duzy ryj) wersja usa, będzie jakis problem jak wezme lusterka z 2008 polifta EU (a8 - nie chce tych srebrnych z s8) ale czy bez CP i jakiegos okablowania dodatkowego wejdzie bez problemu ? zeby dzialaly migacze w lusterkach i na bokach auta ?

druga sprawa z s8 krótkiej będzie pasował błotnik na tyl do longa ? czy szukać cos od w12 ? (i tak musze kupic nowy bo dupa dostala lekko) to bym zrobil juz wydech od w12 albo s8 czy inny bajerek na pocieszenie....[/code]

: 17 sie 2015, 07:02
autor: drago_o
Do lusterek to będziesz musiał sobie doprowadzić wiązki, nic samo nie rozpozna migaczy, kable z nadkola będzie trzeba doprowadzić. A te na błotnikach przednich zlikwidować. Jak zepniesz je razem to wywali błąd spalonych żarówek i nie będzie migał. Inna sprawa, że może brakować więcej przewodów i na 100% będzie inna kostka. Osobiście podobają mi się kierunki w lusterku ale jara mnie składanie lusterek do góry jak w przedlifcie :)

Long teoretycznie różni się od normalnej wersji tylko w przestrzeni pasażera. Ale miałbym wątpliwości czy przypasuje.

: 17 sie 2015, 07:58
autor: panton

: 17 sie 2015, 08:10
autor: - 34 -
czytalem topic, dzieki, da sie obejsc jakosc blad programowo ? zeby byly boczne + lusterka.
drago_o - rozumiem ,ze lusterka z migaczami sie nie skladaja ? bo mi sie wydawalo ,ze tak

: 17 sie 2015, 08:17
autor: panton
lusterka składają się ale w inny sposób (po II lifcie klasycznie jak w większości aut) a przedlift i I lift składają się "do góry"

: 17 sie 2015, 08:24
autor: drago_o
Tak jak panton napisał. Poliftowe składają się na szybę jak w każdym aucie. A przedliftowe ładnie stawiają się do góry na sztorc :)

Obejść będzie ciężko. Może dodatkowy przekaźnik o bardzo małym obciążeniu, który tylko będzie załączał dodatkowy obwód zasilania dla dodatkowego kierunkowskazu? Tam masz LED więc już nie poszalejesz. Musisz wymyślać coś co albo nie zmieni oporności układu czyli taka jak przy jednym kierunku. Albo zmniejszy oporność dla podłączonych dwóch kierunków.

: 20 lis 2016, 08:27
autor: mati_a8
Czy ktoś z Was montował już lusterka z kierunkami do wersji po I lifcie ?

: 20 lis 2016, 09:31
autor: drago_o
Nie roznia sie niczym tylko kostka ma wiecej pin bo kierunek z blotnika trzeba tam doprowadzic :)

: 20 lis 2016, 10:28
autor: mati_a8
A druga kostka (mniejsza) w lusterku z kierunkiem, czyli wersja 17 pin to side assist ?

: 20 lis 2016, 10:45
autor: drago_o
Tak najbardziej rozbudowana wersja ma czujniki z side assist.

: 20 lis 2016, 10:52
autor: mati_a8
Czyli jak dobrze rozumiem, wersja bez kierunku tzw. full to lusterko z kierunkiem 17 pin i nie podłączamy side assist ? Masz może schematy kostek jak to podłączyć?

: 20 lis 2016, 11:03
autor: drago_o
Anie mam schenatow. Jesli masz lusterka z czujnikami to tak :)

: 20 lis 2016, 13:09
autor: dice111
Wersji lusterek było kilka, z tego względu, że dochodził fotochrom, składnie, pakiet oświetlenia zewnętrznego i side assist (także zależy jaką masz wersje). Wszystko da się ogarnąć i wkodować, bo zmieniasz kodowanie sterownika drzwi.

Przykładowe schematy dla pre/1 i 2 lifta:

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

: 21 lis 2016, 18:45
autor: mati_a8
Lusterka mam składane z fotochromem i oświetleniem, więc z kierunkiem z iloma pinami muszę kupić ? oczywiście side assist nie potrzebuje

: 21 lis 2016, 19:11
autor: dice111
Przed liftem ma 14 PIN, po lifcie 16 PIN. Lusterko po 2 lifcie nie pasuje do pre-FL, czy pierwszego lifta bez przeróbek. Reszta, tak jak pisałem - to tylko sprawa kodowań.