Strona 1 z 1
[D3 ALL
] Problem z szyberdachem
: 02 paź 2016, 18:59
autor: PITER82
Witam jestem po przeszczepie szyberdachu z szklanego na solar i teraz problem jest taki ze mialem w solar inna przeslone niz podsufitke a ze zmienialem podsufitke to wiadomo musi byc pod kolor wszytko i zmienilem ta przeslone i teraz mam tak ze szyberdach nie chce byc z dachem rowno mam szpare tzn nie dochodzi rowno z dachem przednia czesc jest idealna ale tylnia jest jakby pare milimetrow nizsza moze mi ktos cos doradzic bo znowu czeka mnie rozbieranie auta zeby to poprostu naprawic poprawic .
: 03 paź 2016, 23:03
autor: Audik_Agi
W sumie dodatkowe pytanko: ten solar zainstalowałeś i "połączyłeś" z wentylacją tzn aby wnetrze wentylowala jak auto stoi?
Nie wiesz przypadkiem czy w D3 możliwe jest modyfikacja aby ten solar zamiast wentylowac wnetrze np podladowywal akumulator? Mysle ze to byoby bardzei jpraktyczne.
Dieki.
: 03 paź 2016, 23:08
autor: drago_o
Ten solar nie wygeneruje 12V nie podładujesz nim aku. W ostrym słońcu jak mierzyłem A8 z 2007 roku w bardzo fajnym stanie to wyszło 11V z groszami.
Dmuchawa V2 jest sterowana przez panel klimatronika od 0 do 12 (taka jest skala), w rzeczywistości ta skala odpowiada napięciu. I tak samo działa solar, im mocniejsze słońce tym większe napięcie ale nie przekracza 12V.
: 05 paź 2016, 20:25
autor: Audik_Agi
drago_o pisze:Ten solar nie wygeneruje 12V nie podładujesz nim aku. W ostrym słońcu jak mierzyłem A8 z 2007 roku w bardzo fajnym stanie to wyszło 11V z groszami.
Dmuchawa V2 jest sterowana przez panel klimatronika od 0 do 12 (taka jest skala), w rzeczywistości ta skala odpowiada napięciu. I tak samo działa solar, im mocniejsze słońce tym większe napięcie ale nie przekracza 12V.
A mierzyles moze wydajnosc pradowa? Tj jaki prad MIN/MAX do takiej dmuchawy solar dostarcza? Niskie napiecie to nie problem bo jak np pociagniesz 1.0A to przetwornice np na 14V i podladowywac mozna aku. ja czesto w lecie po miescie jezdze i z klima to bilans energetyczny jest ujemny i aku sie laduje sie za dobrze.
: 05 paź 2016, 20:26
autor: Gość
Nie podładuje i to sprawdzone więc szkoda zabawy. Musiała bys miec 3-4 sztuki to by cos sie działo.
Re: Problem z szyberdachem
: 05 paź 2016, 20:33
autor: jordan233
PITER82 pisze:Witam jestem po przeszczepie szyberdachu z szklanego na solar i teraz problem jest taki ze mialem w solar inna przeslone niz podsufitke a ze zmienialem podsufitke to wiadomo musi byc pod kolor wszytko i zmienilem ta przeslone i teraz mam tak ze szyberdach nie chce byc z dachem rowno mam szpare tzn nie dochodzi rowno z dachem przednia czesc jest idealna ale tylnia jest jakby pare milimetrow nizsza moze mi ktos cos doradzic bo znowu czeka mnie rozbieranie auta zeby to poprostu naprawic poprawic .
Mi niedawno wymieniali solar i gościu mówił że mieli sporo zabawy aby było zgrane idealnie z dachem,obawiam się że bez kolejnego demontażu się nie obejdzie.
Co do Solara i jego mocy to dziwne że zrobili tylko do dmuchawy, ale kable z solara wychodzą dość grube, jakby miały być pod 220V hehe
Re: Problem z szyberdachem
: 05 paź 2016, 21:01
autor: Audik_Agi
jordan233 pisze:PITER82 pisze:Witam jestem po przeszczepie szyberdachu z szklanego na solar i teraz problem jest taki ze mialem w solar inna przeslone niz podsufitke a ze zmienialem podsufitke to wiadomo musi byc pod kolor wszytko i zmienilem ta przeslone i teraz mam tak ze szyberdach nie chce byc z dachem rowno mam szpare tzn nie dochodzi rowno z dachem przednia czesc jest idealna ale tylnia jest jakby pare milimetrow nizsza moze mi ktos cos doradzic bo znowu czeka mnie rozbieranie auta zeby to poprostu naprawic poprawic .
Mi niedawno wymieniali solar i gościu mówił że mieli sporo zabawy aby było zgrane idealnie z dachem,obawiam się że bez kolejnego demontażu się nie obejdzie.
Co do Solara i jego mocy to dziwne że zrobili tylko do dmuchawy, ale kable z solara wychodzą dość grube, jakby miały być pod 220V hehe
Pewnie sa grube poniewaz to do dachu idzie (woda i zabezpieczenie przed ew zwarciem) Ale tak czy siak: ja zawodowo mialam do czynienia z solarami podobnej wielkosci i 2A z takiej powierzchni byly osiagalne bez problemow. Majac juz 1A @ 12V to jest 12W i to mozna niezle akumulator ladowac (oczywiscie podbijajac troche napiecie). No nic dziekuje.
: 05 paź 2016, 22:33
autor: Gość
Jak widzisz cały solar nie jest pełen ogniw tylko jest ich tam niewiele

: 06 paź 2016, 05:54
autor: drago_o
Nie sprawdzalem wydajnosci pradowej niestety. Jakos nie przyszlo mi to do glowy
