Strona 1 z 1

[D2 02 2.8PB ] Prosba o analize bledow

: 26 sty 2014, 03:42
autor: DanioUK
A wiec i umnie nastal dzien ktory pokazal bledy silnika.

Auto chodzi tak jak powinno nie stracilo mocy i check engine tez NIE wywala lecz mam bledy:

16814 - Catalic System B2 - P0430
16534 - Oxygen Lambda B2 S1 - P0150
16804 - Catalic system B1 - P0420

17831 - Secondary Air injection System B1 - P1423
17819 - Secondary Air Injection System B2 - P1411


Wiec domyslam sie ze katy maja dosc, a moze jednak tylko sondy?!

I dlaczego pompa wtorna tez wywala bledy??

: 26 sty 2014, 10:11
autor: krzychu22.p1i
Najpierw przeszukaj forum bo patrząc po błędach to nie raz było o tym pisane. Check engine powinno na bank się włączyć przy błędach (jeśli nie to żarówka spalona):
DanioUK pisze:17831 - Secondary Air injection System B1 - P1423
17819 - Secondary Air Injection System B2 - P1411
a tym bardziej przy:
DanioUK pisze:16814 - Catalic System B2 - P0430
16804 - Catalic system B1 - P0420
Nie wiem jak w 2.8, ale w tym roczniku w 4.2 jest 2 wstępne katy i 2 finalne. Jeśli masz 4 to w 2 tysiach się wyrobisz z nimi, sondy za silnikiem 2szt. do 500zł

: 26 sty 2014, 15:01
autor: DanioUK
No własnie czytałem i to było o 4.2 i tam chłopaki obstawiali właśnie katy i problemy z egr.

U mnie wlasnie checka nie wywala a i kontrolka jest sprawna bo przy zapłonie jest ona.

: 14 paź 2014, 08:06
autor: Dzeju
Witam,

Tez mam blad 16804, wyskakuje co 2 tygodnie srednio. Sondy przednie nowe, przeplywomierz rowniez, wszystko wskazuje na to, ze faktycznie katalizatory.
Co do psprecyzowania jednak mam S8 2001 4.2 bez LPG.

Czy ktos z was mial juz do czynienia z rozwiazaniem tego problemu, gdzie i za jakie pieniadze kupic katalizatory, badz inne rozwiazanie.

Z gory dziekuje za pomoc w tym temacie