[S8 D2 98 LPG ] Błędy VAG TipTronic
: 31 mar 2014, 18:37
Witam, nie wiem czy to dobry dział więc na zapas przepraszam
i proszę admina o przeniesienie do odpowiedniego działu.
Zacznijmy od początku... Przy ósemce wymieniałem magiel i pompę wspomagania po złożeniu auta (5 dni postoju) ładnie odpaliła i żadnych problemów, po wyjechaniu na drogę i przekroczeniu 20-30 km/h. Zaświecił się ABS ESP i podświetliły się na fisie przełożenia skrzyni, auto przestało jechać (wrażenie ślizgającego się sprzęgła) mam nadzieje że to tryb awaryjny skrzyni. Po podłączeniu VAGa wyszło
w skrzyni:
17087 - z tego co pamiętam to stały błąd i chodzi o przełącznik STOP
18264 - potencjometr przepustnicy
ABS:
18264 to samo co w skrzyni
SILNIK:
17800 - wałek rozrządu
16506- niskie napięcie czujnika położenia przepustnicy
Przestraszyłem się że to coś ze skrzynią się dzieje nie dobrego... Przy wrzucaniu D jest szarpnięcie, zanim pojawiły się błędy tego nie było czy może to być spowodowane trybem awaryjnym?
Czego to może być przyczyna i od czego zacząć poszukiwania.
W między czasie próbowałem zlikwidować zimne luty w module tempomatu, czy jeśli zrobiłbym to wyjątkowo nie udolnie mogło by to powodować powyższe objawy (przynajmniej te dotyczące przepustnicy?
Czy wymiana magla mogła przyczynić się do naruszenia jakiegoś przewodu, modułu, czujnika itp czy to po prostu zbieg okoliczności?
Błędów nie da się usunąć.
Panowie czekam na podpowiedzi
Z góry dziękuje

Zacznijmy od początku... Przy ósemce wymieniałem magiel i pompę wspomagania po złożeniu auta (5 dni postoju) ładnie odpaliła i żadnych problemów, po wyjechaniu na drogę i przekroczeniu 20-30 km/h. Zaświecił się ABS ESP i podświetliły się na fisie przełożenia skrzyni, auto przestało jechać (wrażenie ślizgającego się sprzęgła) mam nadzieje że to tryb awaryjny skrzyni. Po podłączeniu VAGa wyszło
w skrzyni:
17087 - z tego co pamiętam to stały błąd i chodzi o przełącznik STOP
18264 - potencjometr przepustnicy
ABS:
18264 to samo co w skrzyni
SILNIK:
17800 - wałek rozrządu
16506- niskie napięcie czujnika położenia przepustnicy
Przestraszyłem się że to coś ze skrzynią się dzieje nie dobrego... Przy wrzucaniu D jest szarpnięcie, zanim pojawiły się błędy tego nie było czy może to być spowodowane trybem awaryjnym?
Czego to może być przyczyna i od czego zacząć poszukiwania.
W między czasie próbowałem zlikwidować zimne luty w module tempomatu, czy jeśli zrobiłbym to wyjątkowo nie udolnie mogło by to powodować powyższe objawy (przynajmniej te dotyczące przepustnicy?
Czy wymiana magla mogła przyczynić się do naruszenia jakiegoś przewodu, modułu, czujnika itp czy to po prostu zbieg okoliczności?
Błędów nie da się usunąć.
Panowie czekam na podpowiedzi
Z góry dziękuje