Strona 1 z 1

[D2, ABZ] Moje pierwsze VAGowanie mojego grubasa i ZONK !

: 14 kwie 2010, 00:15
autor: Pi-JAY
Moje pierwsze VAGowanie mojego grubasa. Taki jest fakt że przy kupnie w Szwajcarii nie mogłem VAGować furę bo wtyczka wpadła do środka :-/ Jedynie VAGowali mi furę jak byłem z wizytą w serwisie skrzyń biegów i z tego co mówili pokasowali błędy po remoncie skrzyni. Teraz udało mi się wydostać wtyczkę i przykleić ją 8-) Przy próbie skanowania wywaliło błąd komunikacji (zrobię zrzut ekranu), więc zacząłem sprawdzać po sterownika każdego z osobna. Było prawie OK. ale … mam oryginalne Xenony, Radio Delta, Telefon, Solardach i Navi i tam się nie dostałem ! Nadmienię jeszcze że mój grubas to A8 D2 4.2 ABZ z 1996 roku ,a podłączałem się VIAKENem na RS232 + Laps Toshiba Portege 3110 300Mhz i Winda 2000 Dodatkowy przypał jest w tym ,że po uruchomieniu silnika nie mogę podłączyć się już do żadnego sterownika :!: :shock:
VAG wypluł takie błędy (bardzo proszę o pomoc w zrozumieniu): :-P


VAG-COM Version: Release 311.2-N

Control Module Part Number: 4D0 907 557 K
Component and/or Version: 4,2l V8/4V MOTR AT D01
Software Coding: 04273
Work Shop Code: WSC 00000
1 Fault Found:
16985 - Internal Control Module: Memory Check Sum Error
P0601 - 35-00 - -

VAG-COM Version: Release 311.2-N

Control Module Part Number: 8LO 862 257
Component and/or Version: ZV-Pumpe, DWA, Funk
Software Coding: 10184
Work Shop Code: WSC 65535
2 Faults Found:
01367 - Central Locking Pump Run Time Exceeded (Likely Leak)
35-00 - -
01374 - Alarm triggered by Terminal 15
35-00 - -

VAG-COM Version: Release 311.2-N

Control Module Part Number: 4D0 927 156 K A
Component and/or Version: G5 01L 4.2l4V RDW D26
Software Coding: 00001
Work Shop Code: WSC 02314
1 Fault Found:
17087 - Brake Switch B Circuit Malfunction
P0703 - 35-00 - -

: 14 kwie 2010, 12:23
autor: paulo79
kolego tak na szybko- masz problemy elektryczne z tego co widze.
16985- cos ze sterownikiem silnika (posprawdzac napiecie itd, byc moze blad wywolany odpieciem aku)
01374- alarm wywolany przez zacisk 15 ( posprawdzac czujniki od alarmu)
01367- swiatelko w podsufitce,czujnik zamkniecia drzwi- cos zle dziala, przez to moze byc problem z alarmen czyli blędem wyzej
17087- przelacznik swiatel hamulca ( jak wchodzisz w skrzynie to rob test z wcisnietym hamulcem)
Pokasowac wszystkie bledy to ktore sie da i obserwowac auto a jak sie nie da to pisz a ja w wolnej chwili cos pomysle.

: 15 kwie 2010, 16:37
autor: maciu
01367 to błąd z pompki centralnego - komunikat jest jednoznaczny
i jak w opsie wskazuje na mozliwą nieszczelność, ile czasu brzęczy ci pompka
przy zamykaniu/otwieraniu?