Strona 1 z 1

[D2 00 4.2PB ] Błędy proszę o weryfikacje

: 07 lip 2015, 12:07
autor: Preston81
czesc dziś zeskanowałem auto - poprzednio męczyłem się z rozładowanym aku
wywaliło mi takie blędy


Address 01 -------------------------------------------------------
Controller: 4D0 907 560 G
Component: 4.2L V8/5V G 0001
Coding: 05753
Shop #: WSC 31062
WAUZZZ4DZYN013605 AUZ7Z0Y1367187
3 Faults Found:
17930 - Camshaft Adjustment: Bank 2: Malfunction
P1522 - 35-10 - - - Intermittent
18010 - Power Supply Terminal 30: Voltage too Low
P1602 - 35-10 - - - Intermittent
18058 - Powertrain Data Bus: Missing Message from Instrument Cluster
P1650 - 35-10 - - - Intermittent
Readiness: 0000 0000


z googlowania wyszlo mi ze odpowiedzialna za to jest bateria tzn znalazlem to
http://wiki.ross-tech.com/wiki/index.php/18010/P1602

tak czy nie ?

: 07 lip 2015, 12:17
autor: Gość
A skasowałes i to wraca czy zeskanowałeś i znalazłes?

: 07 lip 2015, 15:01
autor: ernesto
17930 P1522 460A Czujnik położenia wału korbowego CMP bank 2- uszkodzony

18010 P1602 465A Sterownik ECM - niskie napięcie zasilania z akumulatora (terminal 30)

18058 P1650 468A CAN data bus > oprzyrządowanie. przewody, dopasowanie rezystora w ECM.

Ten środkowy to na pewno wina słabego akumulatora. Miałem ten sam błąd jak aku był bardzo słaby i nie doładowany. U mnie dodatkowo wyskakuje błąd na FISie ( żółty akumulator )
Ostatnio miałeś z tym problem i właśnie wyskakuje ten błąd. Puki co nie martw się.
Pierwszy i ostatni mogą być powiązane. Wykasuj błędy i pośmigaj troszkę. Zobaczymy czy powrócą.

: 07 lip 2015, 15:19
autor: Gość
Dlategom pytał czy to sie pojawiło raz czy wraca bo rozłaczanie aku czy tez słaby powoduje wiele niemających wiele wspólnego z rzeczywistością błedów.

: 07 lip 2015, 18:49
autor: Preston81
wiecie zeskanowalem po tych przygodach z aku i mialem takie kwiatki , bledy skasowalem dzis rano i zaden nie wrocil a wiecie ze wolno nie jezdze wiec przekulalem ponad 100 km i nic nie wrocilo wiec chyba to wina aku

: 07 lip 2015, 19:04
autor: Gość
No właśnie :) Ja jak odłaczam aku czy coś to jesli odrazu po tym nie wyzeruje powstałych błedów to potem skanuje na 2razy bo stare babole wisza tam.

: 07 lip 2015, 20:33
autor: ernesto
preston81 pisze:bledy skasowalem dzis rano i zaden nie wrocil a wiecie ze wolno nie jezdze wiec przekulalem ponad 100 km i nic nie wrocilo wiec chyba to wina aku
Na pewno. Pamiętaj że aby auto dobrze pracowało i jego mózg mógł wszystkim sterować to potrzebuje impulsu, napięcia. Stałego minimum 12V. Natomiast jeśli nie będzie miał dobrego podtrzymania to będzie generował właśnie takie kwiatki. Może i napięcie mógł mieć ale prąd był tak słaby, że nie był w stanie prawidłowo sterować wszystkimi czujnikami.