Strona 1 z 2
[D2 00 4.2PB/LPG
] logi dynamiczne gr 90, 93 proszę o wglą
: 04 wrz 2015, 10:39
autor: Preston81
: 04 wrz 2015, 22:03
autor: CINEK
ja piernicze Maciek, jak tak dalej pojdzie to wyladujesz w psychiatryku przez te nastawaniki. Daj sobie na wstrzymanie

masz oba nowki z ASO i chodza elegandzko, tylko Tobie w uszach juz dzwoni...
ale na pocieszenie Ci powiem ze nie jestes sam bo ja tez przy kazdym rozruchu nasluchuje

i czasem moze cos tam uslysze ale wole myslec ze to np ktorys popychacz i pewnie tak jest

: 04 wrz 2015, 22:27
autor: Gość
Odpalił i z pół sekundy było cos tam i wsio. Potem wsadził mnie w auto i robilim te logi i juz mu mówiłem po drodze że wsio gra.

: 05 wrz 2015, 10:28
autor: Preston81
wiem Marcinie wiem

, Apo mnie też zazwyczaj szybko sprowadza na Ziemie

: 05 wrz 2015, 10:43
autor: michalwruszak
W grupie 93 nie powinny byc same zera na nowych nastawnikach ?
: 05 wrz 2015, 11:20
autor: ernesto
Maciek chyba wiesz co masz robić. Zostaw te nastawniki w świętym spokoju
: 05 wrz 2015, 11:41
autor: Gość
W cayenne 4,5 sa nastawniki ktore sie nie psuja,silnik ardzo podobny do 4,2 więc może taki swapik i w końcu wam sie dusza uspokoi

: 05 wrz 2015, 14:10
autor: CINEK
michalwruszak pisze:W grupie 93 nie powinny byc same zera na nowych nastawnikach ?
watpie zeby kiedykolwiek jakies zera byly nawet na nowych

jesli jest jak najblizej ku 0 zeru to jest super
: 05 wrz 2015, 19:05
autor: kryhawrc
czy na podstawie tego mozna coś powiedzieć o nastawnikach?
http://vaglog.pl/log_215211.html
http://vaglog.pl/log_215212.html
czy troche za krótkie?
Tak czy tak raczej zabiorę się za ich wymiane w tym miesiącu. Po odpaleniu po nocy słychać je 1-2 sek ,no i jak auto się zagrzeje mam wrażenie że słychać jakieś grzechotanie pod pokrywami.
Oczywiście przestudiowałem instrukcje
martin_rs4 i bede wymieniał samemu. Mam pytanie tylko czy w obu głowicach trzeba wyciagać wałek rozrządu czy tylko w prawej?
: 06 wrz 2015, 08:26
autor: CINEK
kryhawrc pisze:Mam pytanie tylko czy w obu głowicach trzeba wyciagać wałek rozrządu czy tylko w prawej?
w obu, ponieważ są to takie same głowice odwrócone tylko względem siebie, tak że na lewej nastawnik jest z przodu silnika a w prawej niestety z tyłu. Ale wszystko sie da zrobić
Jeśli nie chcesz wymieniać łańcucha to tylko górny wałek wywalasz a do wymiany łańcucha niestety potrzeba nie dość że oba wywalić to najpierw cały rozrząd w dół

: 06 wrz 2015, 10:15
autor: kryhawrc
Ok. Najgorzej to martwią mnie te popychacze ale myślę że dam radę.
A z logów coś widać-czy mocno wyjechane nastawniki?
To że stukają chwile po odpaleniu to pół biedy- gorzej że słychać to grzechotnie po nagrzaniu.
No ale w sumie z tego wynika że są do wymiany.
: 06 wrz 2015, 11:57
autor: CINEK
kryhawrc pisze:Ok. Najgorzej to martwią mnie te popychacze ale myślę że dam radę.
jesli nie beda zepieczone to wychodza elegandzko. Musisz tylko delikatnie jakims cienkin plaskim srubokretem, albo jakims "szpikulcem" raz po raz z kazdej strony podwazac i tak wyjdzie. Tylko nie zapomnij po jego wyjeciu wycisnac oleju bo Ci po zaworach pojdzie

: 06 wrz 2015, 13:42
autor: kryhawrc
Ok bede uważął. Zanim odpale obrócę kilka razy wałem na sucho.
W tym tygodniu zamówie(te co Ty- z Inowrocławia) a pod koniec miesiaca dopiero sie zabiore za wymianę, albo na początku pażdziernika mam nadzieje że do tego czasu nie narobi żadnych szkód.
: 06 wrz 2015, 13:51
autor: Gość
kryhawrc, Przypomne tylko że szeryfisch trafił na buble z Inowrocławia. WIec nie kazde smigają i sa takie co dopiero po odpaleniu potrafia zniszczyc głowice.
: 06 wrz 2015, 16:44
autor: kryhawrc
Nie mam wyjścia chyba.Nie mam 4 tyś na oryginały, a nic sensownego poza tym chyba nie ma
