Strona 1 z 1
[D2 00 3.7PB/LPG
] Przeplywka dane z vag
: 29 lis 2016, 12:21
autor: Bunio
Witam , proszę o pomoc , nie wiem czy dane z vag sugerują że pdzeplywka nie domaga już ?na jalowym przy 680 obrotach mam 4,8 g/s przepływ a przy 3200 obrotach przy obciazeniu 20% mam 27g/s czy to aby nie za mało trochę ? Silnik 3,7 260 KM aqg rok 2000 . Objaw taki że przy rozgrzaniu najczęściej na biegu d lub r gdy staje np w korku potrafi zgasnac , obroty faluja ,gorzej jeszcze jak wył klime . Przepustnica sprawdzona.
<table align="center" width="350" cellpadding="8" border="1" bgcolor="239DFA"><tr><span class="postbody"><td align="center" style="font-size: 11; color: #000000; font-family: Tahoma, Verdana, Arial, Helvetica, sans-serif"><b>Zanim dołączysz do klubu A8, p
: 29 lis 2016, 12:43
autor: CINEK
<table align="center" width="350" cellpadding="8" border="1" bgcolor="239DFA"><tr><span class="postbody"><td align="center" style="font-size: 11; color: #000000; font-family: Tahoma, Verdana, Arial, Helvetica, sans-serif"><b>Popraw proszę tytuł tego wątku
Sprawdź przepływke na 2-3 biegu pod pełnym obciążeniem. powinno pokazać ok. 220g/s.
jakie inne błędy silnika jeszcze VAG pokazał ?
: 29 lis 2016, 16:10
autor: Bunio
Nie ma innych błędów , niepokoi mnie jeszcze napięcie ladowania 13,5 v pod obciążeniem czy nie jest to za malo.
[ Dodano: 2016-11-29, 16:10 ]
Robiłem przedchwilka test pod max obciążeniem na 2,3 biegu wartości wahała się od 150-175 g/s .

: 29 lis 2016, 19:25
autor: CINEK
Bunio pisze: napięcie ladowania 13,5 v pod obciążeniem
dobre jest
Bunio pisze:test pod max obciążeniem na 2,3 biegu wartości wahała się od 150-175 g/s .
mało, ale mimo tonie powinien zgasnąć

moze gdzieś jakąś lewizne łapie... dzieje się tak samo na lpg i na pb ?
: 29 lis 2016, 19:39
autor: Bunio
No tak samo na LPG i pb , zauwazylem że jak pojeżdżę kilka godz i auto jest mocno nagrzane to się zdecydowanie nasila , była guma niezzczelna w dolocie za przeplywka , wymieniłem dziś i muszę pojeździć chwilkę zobaczyć , no 170 g/s to mało ,choć wydaje mi się że kopa ma dobrego . Na wolnych nic nie faluje tylko na r albo d jak dojade się zatrzymam to spadek obrotów i faluja czasem z rzadka nawet zgaśnie , odpala potem od strzała , vag zero błędów , czujnik temp cieczy wymieniłem , przepustnice i adaptację też , odma działa . Brak mi już pomysłów , gorzej jest jeszcze jak klime wyłączę to też się nasila , spadek obrotów bo klima jednak jakoś obciąża .aku wymieniłem .
: 29 lis 2016, 21:36
autor: dice111
Zrób logi statyczne/dynamiczne, do odcinki na zblokowanym biegu i wrzuć na
http://vaglog.pl/ i wrzuć tutaj wyniki
: 30 lis 2016, 00:04
autor: Bunio
Niestety nie mam stałego dostępu do vaga bo za każde podłączenie place 50 zł a ostatnim tygodniem byłem już 3 razy , dziś robiłem te dane z przeplywki i adaptację przepustnicy bo była czyszczona , wydaje mi się że jest coś lepiej już poczekam parę dni jak się nie poprawi pojadę na te logi , co myślicie o tej przeplywce bo na 100% obciazeniu na 3 biegu 170g/s to chyba trochę za mało .
: 30 lis 2016, 06:14
autor: ernesto
Bunio pisze:co myślicie o tej przeplywce bo na 100% obciazeniu na 3 biegu 170g/s to chyba trochę za mało
Filtr powietrza nowy? Szczelność kolektora sprawdzona ?
Czasami zaniżone wartości przepływki nie robią się z jej niesprawności, lecz z lewego powietrza.
Silnik swoje zapotrzebowanie na powietrze ma stałe względem obrotów. Im większe obroty tym większy przepływ powietrza. Lecz jeśli po drodze jest nieszczelność to wiadomo ci się dzieje. Jakiś procent wciąga bokiem i rezultat mamy.
LEwe powietrze może być wszędzie, na wkrętkach gazowych, uszczelce kolektora ssącego, odma, uszczelki wtryskiwaczy itd.
: 30 lis 2016, 11:11
autor: Bunio
Dolot sprawdzony filtr też , zresztą lewe robiloby jaja cały czas chyba nie tylko gdy auto jest mocno rozgrzane po trasie , bo wtedy właśnie dzieją się te sceny , wczoraj po przejechaniu 50 KM wszystko ok na trasie żadnych objawów podjezdzam pod dom wrzucam wsteczny i brawo zgasł , obroty odrazu w dół i koniec

. Myślałem już może ze to wina samej skrzyni , ale nic nie szarpie , gładko zmienia biegi , błędów skrzyni nie ma . Brak mi już pomysłów. Wymieniać ta przeplywke czy myślicie że to nie to .

: 03 gru 2016, 09:17
autor: Pepek
Zanim rozbierzesz i wymienisz pół auta poczytaj
http://www.a8team.pl/d2-96-42pb-silnik- ... t20746.htm Przy czym u Ciebie jest elpidżi więc może być kolejnych 1000 potencjalnych winnych.