dokładnie...przy tym błędzie najlepiej zrobić jak kolega zanjac, wyżej napisał... Ja w D2 miałem to samo i dopiero po wymianie błąd zniknął.
Z doświadczenia mogę polecić tylko...jak kupisz używkę, to żeby ją przetestować podepnij się pod kostkę pompę ulokuj gdzieś luzem pod maską (koło zbiorniczka) i przejedź się kilka metrów. Jeśli błąd abs/esp zniknie z zegarów i fis to używka ok.
Czas ludzie robią tak, że od razy wywalają starą, podłączają nową pod przewody a po odpaleniu zonk...i od nowa
: 14 wrz 2018, 18:34
autor: pb41ns
Już zakupiłem od Damiana (Fossa), jeszcze nie miałem czasu założyć ale myślę że powinno być ok
[ Dodano: 2018-09-14, 18:34 ]
A takie pytanie, czy ja dobrze rozumie że wystarczy tylko samą elektronikę w pompie ABS-u przełożyć? Nie trzeba rozpinac przewodów hamulcowych?
: 15 wrz 2018, 08:26
autor: pepi
tak
: 15 wrz 2018, 17:50
autor: pb41ns
Przełożyłem sam sterownik w pompie ale nie wiele to pomogło, wychodzi na to że muszę cała pompę wymienić, a taki silniczek z tyłu pompy to co to takiego, może to on nawalił?
: 16 wrz 2018, 01:37
autor: Ukaniu
W mercu miałem tak, że padł silnik w pompie. Komutator był zaolejony czy mokry i wyheblowało szczotki.
: 16 wrz 2018, 08:57
autor: pepi
kolego twój problem to może być też zasilanie do pompy nie koniecznie pompa pisałem ci o tym wyżej .
Daj plusa bokiem sprawdzisz czy to to .
A jak nie pomoże to czepiaj się pompy
: 16 wrz 2018, 09:42
autor: pb41ns
Znaczy się że na ten silniczek cały czas powinno być napięcie?
: 16 wrz 2018, 20:26
autor: pepi
w głównym wtyku ma być napiecie a jeśli tam będzie ...
: 22 wrz 2018, 21:28
autor: pb41ns
A wiesz może który na którym pilnie?
[ Dodano: 2018-09-22, 21:28 ]
rozwiązałem problem , dziś wymieniłem całą pompe, lampki pogasły i abs wkońcu działa , ale nie był bym sobą gdy bym nie rozebrał uszkodzonej pompy, okazało sie że elektronika jest sprawna a uszkodził sie ten silniczek który jest z tyłu pompy, po jego rozebraniu ukazał sie zaolejony wirnik i wykończone szczotki i z tą te problemy