Strona 1 z 1

[D2 95 4.2PB/LPG ] Błąd F60

: 23 wrz 2011, 13:02
autor: riki76
Witam
Wczoraj Vagiem sprawdzałem autko i znalazłem błąd który po skasowaniu wraca ale nie za każdym razem

17913 - Throttle Idle Switch (F60): Does not Close or Open Circuit

po przetłumaczeniu na translatorze

Przepustnica Nieczynny Włącznik (F60): robi nie Bliski albo obwód otwarty

i tu pytanie czym jest włącznik F60?

: 25 wrz 2011, 06:33
autor: daro72
Jeśli chodzi o usterkę to dokładnie jest to usterka

- - - - - 17913 P1505 45F9 Styk biegu jałowego w silniku krokowym CTP - otwarty obwód

Czyli na początek sprawdź silniczek krokowy w układzie dolotowym. Nie odczujesz żadnej różnicy podczas jazdy bo odpowiada on tylko za wolne obroty. Może objawiać się to falowaniem na obrotów na postoju.

: 25 wrz 2011, 23:28
autor: riki76
Czasami czuć takie delikatne falowanie na postoju, może go przeczyścić trzeba.

: 14 sty 2012, 17:34
autor: GRZESIEKA8
riki76 O co tam u ciebie chodziło z tym F60?

: 15 sty 2012, 19:49
autor: riki76
Czasami ale nie zawsze łapie błąd j/w ale jak go wykasowałem miesiąc temu jest na razie spokój, a objawiało sie to falowaniem obrotów na biegu jałowym na postoju.

: 15 maja 2016, 21:13
autor: marcin1983
Witam. Odkopie temat. Dzisiaj zdarzyło mi się że auto przy odpaleniu na ciepłym silniku złapało i zgaslo. Ale za drugim razem już odpalił normalnie. Dojechałem do domu i podłączyłem vag no i wyskoczył błąd 17913- throttle idle switch (f60) : does not close or open Circuit p1505-35-00- -. Po skasowanie błędu na odpalonym silniku obroty trochę się podniosły i czuć było że trochę fabuła. Czy to jest ewidentny pad czujnika przepustnicy czy może szukać gdzieś głębiej? Czy auto może przez tą usterkę stanąć?