Strona 1 z 1
[D2 98 2.5TDI
] Wywala jeden i ten sam błąd cały czas
: 01 kwie 2012, 12:57
autor: Pietro
Witam wszystkich może jest ktos w stanie mi pomóc. W mojej a8 d2 RS(nie wiem czy to ma znaczenie) 98 rok 150KM pokazuje cały czas ten sam błąd czyli "Zawór przerwa lub Spięcie do masy - Błąd sporadyczny" Wie ktoś co to by mogło byc?? Przy okazji co to jest to RS mam to z tyłu na klapie i na kierownicy:PProsze o odpowiedz:)
: 01 kwie 2012, 13:12
autor: Rapik
Skąd wziąłeś to RS ? Podaj numer błędu - to znacznie ułatwi odnalezienie usterki ;-)
: 01 kwie 2012, 13:22
autor: Pietro
No wszystko bylo juz oryginał a co to jest? tak za 20 mon wezme komputer i pojde podłączyc i zaraz napisze
[ Dodano: 2012-04-01, 13:31 ]
no juz mam jest to blad 1375 Zawór
przerwa lub zwarcie do masy - BŁĄD SPORADYCZNY
: 01 kwie 2012, 14:00
autor: 123mielony
Rapik pisze:Skąd wziąłeś to RS ?
Skończyły się S to ktoś sobie nakleił RS a co będzie jeszcze szybciej.
: 01 kwie 2012, 14:25
autor: szeryfisch
1375 cewka cylindra 7 zwarcie do masy
Bedzie problem, nie masz cylindra 7 i cewki. Cos zle zapisales, rozumiem ze skanujesz sterownik silnika?
: 01 kwie 2012, 14:38
autor: Pietro
watpie ze ktos to sobie nakleil bo w kierownicy jest wkomponowane a na klapie bardzo mocno trzyma i w ksiazce tez pisze rs... a jesli chodzi o bład to silniczek rowniutko pracuje...? jak usterke taka usunac?
: 01 kwie 2012, 14:51
autor: labas
1375-Zawór regulacji twardości zawieszenia - silnik stopień 1 i 2
: 01 kwie 2012, 15:17
autor: gierobiala
Pietro pisze:a jesli chodzi o bład to silniczek rowniutko pracuje...? jak usterke taka usunac?
Nie zawracaj sobie tym głowy,jeśli jak piszesz wszystko gra. U mnie wywalało 550,błąd regulacji kąta wtrysku,po skasowaniu błąd wracał,ale auto chodziło równo,nie było problemu z odpalaniem i dymieniem,przyśpieszało normalnie i spalanie nie było poza jakimiś tam normami więc olałem sobie temat,po wymianie rozrządu i skasowaniu błędu już nie wrócił.A już miała iść pompa do regeneracji.
: 01 kwie 2012, 16:49
autor: Pietro
no wlasnie chodzi o to ze nic sie nie dzieje ladnie rowno chodzi nie dymi ładnie zapala na pierwszym drugim i troche trzecim biegu to ogien a potem wiadomo mocy ubywa lecz znajomy mechanik powiedzial przy czyszczeniu turbiny ze ma ona juz jakies zadziory i miejscami jest zkorodowana w srodku i mowil jeszcze ze moze kiedys odmowic posluszenstwa ale auto jak pisalem nie dymi na niebiesko ani nic. Czy jak bym ja oddal do regeneracji bylo by czuc roznice na lepsze? czy to bez znaczenia?
[ Dodano: 2012-04-01, 16:52 ]
kolego gierobiala mogłbys zamiescic jakis filmik jak twoje 2.5 przyspiesza? masz 150 czy 180 z góry dzieki:)
: 01 kwie 2012, 18:08
autor: FOSS
Pietro pisze:Przy okazji co to jest to RS mam to z tyłu na klapie i na kierownicy:P Prosze o odpowiedz:)
To jest wyłączenie fantazja poprzedniego właściciela.
Logo RS Audi stosuje do swoich najmocniejszych wersji różnych modeli ale....
wersje RS typuje wyjątkowe wyposażenie w stosunku do innych wersji danego modelu auta (przede wszystkim najmocniejszy ze wszystkich silnik, inne zawieszenie, inne hamulce, inna aranżacja wnętrza, inna stylistyka nadwozia)......
poza tym sposób nazewnictwa dla każdego z modeli Audi jest ściśle określony.... A3/S3, A4/S4/RS4, A6/S6/RS6 noi A8/S8.
Jak zauważyłeś dla serii 8 nie ma modelu RS8..... co więcej nie było żadnego modelu A4RS, A6RS czy już tym bardziej A8RS....... jeżeli jest RS to jest to RSx (w miejscu "x" seria danego modelu)........ wyjątkiem jest tu np. Audi TT gdzie oznaczenie modelu nie zawiera żadnej cyfry a wersje usportowione nazywane są TTS i TTRS (ale to i tak nie w rocznikach w których produkowane było D2).
Pomijając już fakt, że modelu takiego jak A8RS nigdy nie było to nawet jakby miał być to przecież nie z najsłabszym w tym modelu silnikiem (a taki właśnie Ty posiadasz) ale z najmocniejszym....... a najmocniejsza D2-ka to S8 D2 FL 4.2V8 360KM i mocniejszej seryjnej "ósemki" D2 nie było.
Nakleić na auto można sobie wszystko, wewnątrz i na zewnątrz, ale potrzeba zdecydowanie więcej fantazji aby napis taki nie wywoływał tylko uśmiechu ;-)
: 01 kwie 2012, 20:14
autor: gierobiala
Pietro pisze:no wlasnie chodzi o to ze nic sie nie dzieje ladnie rowno chodzi nie dymi ładnie zapala na pierwszym drugim i troche trzecim biegu to ogien a potem wiadomo mocy ubywa lecz znajomy mechanik powiedzial przy czyszczeniu turbiny ze ma ona juz jakies zadziory i miejscami jest zkorodowana w srodku i mowil jeszcze ze moze kiedys odmowic posluszenstwa ale auto jak pisalem nie dymi na niebiesko ani nic. Czy jak bym ja oddal do regeneracji bylo by czuc roznice na lepsze? czy to bez znaczenia?
[ Dodano: 2012-04-01, 16:52 ]
kolego gierobiala mogłbys zamiescic jakis filmik jak twoje 2.5 przyspiesza? masz 150 czy 180 z góry dzieki:)
Filmiku jako takiego nie posiadam,mam AFB 150 KM.Przyśpiesza normalnie,mocy jej nie brakuje. Regeneracja jest nie potrzebna chyba że słychać z niej odgłosy,jakiś świst przy przyśpieszaniu lub tym podobne rzeczy.U mnie geometria też była zapieczona,z pomocą mojego nadwornego mechanika wyjęliśmy turbinkę i poczyściliśmy to miejsce gdzie łopatki chodzą,było sporo nagaru. Potem tylko regulacja sztangi i lata do tej pory bez zarzutu.
: 01 kwie 2012, 22:25
autor: Pietro
No to wychodzi na to ze poprzedni wlasciciel wyciol sobie dziurke w kierownicy i kupil na allegro loga rs i sobie ponaklejal:)
[ Dodano: 2012-04-01, 22:30 ]
Dzięki wszystkim za pomoc:)
: 02 kwie 2012, 15:32
autor: FOSS
Pietro pisze:No to wychodzi na to ze poprzedni wlasciciel wyciol sobie dziurke w kierownicy i kupil na allegro loga rs i sobie ponaklejal:)
Nie musiał nic wycinać, wystarczy że miał oryginalną kierownicę sportową (dostępna fabrycznie).... w A8 w takiej kierownicy był wtedy fabrycznie e
Skowy znaczek ale bez napisu "S8".... wyciągnął ten znaczek i wkleił sobie
RS'a i już ;-)
: 10 kwie 2012, 18:03
autor: Judo
A mam Cie ! :mrgreen:

hehe ;-)
Foss zapomniałeś o W12 w D2, tam było 420 fabrycznych kucy
[ Dodano: 2012-04-10, 18:06 ]
FOSS pisze:Pietro pisze:a najmocniejsza D2-ka to S8 D2 FL 4.2V8 360KM i mocniejszej seryjnej "ósemki" D2 nie było.
: 10 kwie 2012, 20:28
autor: FOSS
Judo pisze:FOSS pisze:a najmocniejsza D2-ka to S8 D2 FL 4.2V8 360KM i mocniejszej seryjnej "ósemki" D2 nie było.
A mam Cie ! :mrgreen:

hehe ;-)
Foss zapomniałeś o W12 w D2, tam było 420 fabrycznych kucy
hehehe, ale mnie ustrzeliłeś :lol:
Rzeczywiście jakaś zaćma mnie złapała i skupiłem się wyłącznie na silniku 4.2V8....
ale masz rację, najmocniejsza fabryczna D2-ka to oczywiście zwykłe A8 D2 FL ale z silnikiem 6.0W12 420KM ;-)