Strona 1 z 1

[D2 97 3.7PB/LPG ] Masa błędów w sterowniku silnika

: 27 maja 2012, 18:49
autor: dariuszmuzyka
jak myślicie co może być przyczyną tych błędów, po skasowaniu wyskakuje to samo ale nie zawsze

16486 Przepływomierz - niskie napięcie
brak osprzętu / nie związany ze sprzętem - BŁĄD SPORADYCZNY
17537 Mieszanka za bogata strona 2 - regulacja długoterminowa
brak osprzętu / nie związany ze sprzętem - BŁĄD SPORADYCZNY
16518 Sonda lambda brak zmian napięcia (strona 1 czujnik 1)
brak osprzętu / nie związany ze sprzętem - BŁĄD SPORADYCZNY
16538 Sonda lambda brak zmian napięcia (strona 2 czujnik 1)
brak osprzętu / nie związany ze sprzętem - BŁĄD SPORADYCZNY
17604 Podgrzewana sonda lambda 2 strona 2 - zły prąd podgrzewania
brak osprzętu / nie związany ze sprzętem - BŁĄD SPORADYCZNY
17605 Nie znany kod błędu
brak osprzętu / nie związany ze sprzętem - BŁĄD SPORADYCZNY
16684 Losowe wypadanie zapłonu
brak osprzętu / nie związany ze sprzętem - BŁĄD SPORADYCZNY
16689 Brak zapłonu cylinder 5
brak osprzętu / nie związany ze sprzętem - BŁĄD SPORADYCZNY
16692 Brak zapłonu cylinder 8
brak osprzętu / nie związany ze sprzętem - BŁĄD SPORADYCZNY
16690 Brak zapłonu cylinder 6
brak osprzętu / nie związany ze sprzętem - BŁĄD SPORADYCZNY
16691 Brak zapłonu cylinder 7
brak osprzętu / nie związany ze sprzętem - BŁĄD SPORADYCZNY

[ Dodano: 2012-05-27, 18:52 ]
dodam że z rana kuleje po postoju dłuższym a jak świeci słonce i jest gorąco to po dłuższym postoju zapala za pierwszym razem i delikatnie kuleje po wciśnięciu gazu

: 27 maja 2012, 20:13
autor: shaqal
Wszystkie te błędy mogą być i pewnie są spowodowane gazem.

Na benzynie są jakies objawy?

Jak przedstawia się wypadanie zaplonow w blokach pomiarowych?

: 27 maja 2012, 20:51
autor: dariuszmuzyka
nie no to jest na benzie z rana jak na gaz przełączę to jest ok ale ciężko mi wkręcić go na 2 tys, a po gwałtownym wciśnięciu gazu gaśnie. Jak jest rozgrzany to odpala na benzie idealnie i na wciśniecie gazu reaguje ok, ale jak chce przyspieszyć na benzynie np na biegu 2 do dna to ledwo idzie a jak popuszczę do polowy i wciskam sukcesywnie to przyspiesza idealnie, czasami wtedy wyskakuje cat i w vagu wypadają cylindry.

: 27 maja 2012, 23:36
autor: sylwekr
Według mnie wina po stronie LPG. Identyczną historię miałem, na gazie było O.K. na benzynie nie można go było odpalić (i błędy podobne). Każdy magik co innego kazał wymienić, aż ktoś mądry podpowiedział jaka przyczyna. Wystarczyło zresetować kompa -przez odłączenie akumulatora na parę minut i pojeżdżenie na PB i było O.K. Jak zacząłem jeździć z powrotem na LPG ponownie zaczęły pojawiać się problemy. Wystarczyła regulacja instalki i już z rok najmniejszych problemów. Przez źle zestrojoną instalację komputer uczył się nieprawidłowych parametrów i objawiało się to dopiero na benzynie.

: 28 maja 2012, 20:19
autor: dariuszmuzyka
spoko dzieki, zobaczę co się stanie po odłączeniu aku dzisiaj wieczorem i jutro rano jak będę jechał do pracy to zobaczymy jak odpali i pojadę na benzie. Zakręcić też butle i wyjarac do końca z przewodów?

[ Dodano: 2012-05-29, 18:54 ]
troche jakby lepiej ale za wiele nie najezdzilem,

[ Dodano: 2012-05-30, 20:52 ]
dzisiaj po postoju dłuższym sprawdziłem i jest cały czas tak samo, pili dobrze jak jest ciepło a im zimniej tym gorzej

: 31 maja 2012, 11:28
autor: JIMM
dariuszmuzyka pisze:brak osprzętu / nie związany ze sprzętem - BŁĄD SPORADYCZNY
16689 Brak zapłonu cylinder 5
brak osprzętu / nie związany ze sprzętem - BŁĄD SPORADYCZNY
16692 Brak zapłonu cylinder 8
brak osprzętu / nie związany ze sprzętem - BŁĄD SPORADYCZNY
16690 Brak zapłonu cylinder 6
brak osprzętu / nie związany ze sprzętem - BŁĄD SPORADYCZNY
16691 Brak zapłonu cylinder 7
brak osprzętu / nie związany ze sprzętem - BŁĄD SPORADYCZNY
zamień miejscami moduły zapłonu masz je na nadkolu po przeciwnej stronie co zbiorniczek płynu chłodzącego pod tym materiałowym przykryciem.............jeśli po zmianie miejsc pojawia się błędy 1,3,2,4.....to masz walnięty jeden moduł odpowiadający za stronę silnika 5,6,7,8 8-)

Obrazek

Obrazek