Strona 1 z 1

[D2 00 3.3TDI ] Błąd 17567

: 28 lut 2013, 19:02
autor: SamackA8
Witam. Dziś pucowałem całe autko w środku i na zewnątrz no i tak z ciekawości podłączyłem sobie VAG'a. No i pokazał się nowy błąd czyli

1 Fault Found:
17567 - Signals from MAF-1 and MAF-2: Implausible Correlation
P1159 - 35-10 - - - Intermittent
Readiness: N/A

Czego to dotyczy co to może być i jak to sprawdzić. Czytałem że to turbina lub przepływka, ale jak to sprawdzić dokładnie?

: 28 lut 2013, 19:42
autor: krzychu22.p1i
Błąd dotyczy mass air flow, czyli przepływki - w Twoim przypadku 2 przepływek. Może masz gdzieś nieszczelność? http://wiki.ross-tech.com/wiki/index.ph ... 159/004441

: 02 mar 2013, 18:40
autor: SamackA8
No ok ale w czym mam szukać? Co mam robić? Nie znam za bardzo angielskiego a strona w tłumaczu jest do du*

: 02 mar 2013, 20:12
autor: krzychu22.p1i
17567/P1159/004441 - Sygnały z MAF-1 i MAF-2: Nieoczekiwana korelacja (jedna z dwóch podaje nieprawidłowe dane).

"Korelacja (współzależność, współwystępowanie) - czyli coś na coś wpływa, coś od czegoś zależy."


Ewentualne objawy:

Straty mocy


Możliwe przyczyny:

Brudny? dolot powietrza - może tutaj chodzi o lewe powietrze albo filtr do wymiany
Mass czujnik przepływu powietrza (G70) wadliwe
Mass czujnik przepływu powietrza 2 (G246) wadliwe

Możliwe rozwiązania:

Czyste powietrze/ wymiana filtra
Sprawdź czujnik przepływu powietrza (G70)
Sprawdź czujnik przepływu powietrza 2 (G246)
Sprawdź recyrkulacje spalin EGR
Sprawdź ciśnienie doładowania

Uwagi specjalne:

Wykonaj logi MAF (G70) vs MAF 2 (G246) w jeździe próbnej i porównaj wyniki.


Po skasowaniu błąd powraca?? Tutaj jest coś sensownego napisane na temat tego błędu co u Ciebie wyskoczył: http://forum.tdi-tuning.pl/viewtopic.php?t=7698