Strona 1 z 1
[D3 ALL
] VAG-COM/Polski VAG
: 26 sty 2014, 19:00
autor: drago_o
Witam,
Mam pytanko, czy przy użyciu kabelka VAG KKL dam radę pogrzebac coś tak aby włączyć wskaźnik naładowania akumulatora, czujniki ciśnienia w kołach i odblokować TV w trakcie jazdy?
: 26 sty 2014, 19:24
autor: Rapik
Nie.
: 26 sty 2014, 19:29
autor: drago_o
Krótko i na temat... Dzięki za odpowiedź, a powiedzcie mi jeszcze czy kable typu VAG CAN+K Commander z VAG Commanderem dają radę? czy taki kabel może działać z programem VCDS czy musi być dedykowany do tego kabel od nich? niby obsługuje te same protokoły z tego co widzę w specyfikacji. Odrazu zapytam czy Commander da rade cofnąć zaciski i zrobić jakieś kodowania aku/nowe klocki itp... Nie potrzebuje jakichś cudów ;P
: 26 sty 2014, 20:03
autor: Ibum
Kolego Commanderem nie zaprzątaj sobie głowy bo więcej nim można popsuć/rozkodować niż naprawić. Program owszem łączy się po Can, ale jest przede wszystkim do liczników. Z tym kablem VCDS nie będzie działał. Najlepsze wyjście to VCDS.
: 26 sty 2014, 21:51
autor: hostastow
Tańszą alternatywą może się okazać VAG CAN PRO oczywiscie jesli mowa o orginalnych kablach a nie o klonach
: 27 sty 2014, 06:16
autor: drago_o
zastanawiał mnie też VAS bo nie jest drogi, 700 to nie majątek... VCDS prawie tysiak więcej, będę w sumie pokoleji testował od najtańszych aż dojdę do momentu gdzie osiągne status quo między cena a funkcjonalnoscią ;P Taki za 30 zł juz mam teraz wybiore jakiś do 200, później może VAG CAN PRO lub VAG a jak nie to kupie VCDS'a. Kuzyn ma warsztat to powiedział, że przydam mu się z tym ustrojstwem i szybko mi sie zwróci przy kilku klientach na dzień

: 27 sty 2014, 17:18
autor: Ibum
Tylko co ten VAS, którego masz na myśli potrafi??

Oryginalny VAS to sprzęt używany online w autoryzowanych serwisach. Mając VCDS do grupy VAG nie potrzeba Ci, żadnych innych ustrojstw.

: 16 lis 2015, 15:48
autor: st@rost
Nie wiem gdzie odswiezyc, zatem z gory prosze MODa o przeklejenie tematu jesli tu jest zle
Czy ktos z Szanownych Klubowiczow dysponuje VAG/VCDS to A8 D3 w jakiejs sensownej wersji, jest z Warszawy i dalby rade podjechac do mnie na Wole aby poustawiac pare rzeczy po rozladowaniu aku, m.in w MMI nie dziala:
- pneumatyka
- nie wyswietla sie na MMI parktronic
- nie wyswietla sie regulacja klimy
- cos sie pomieszalo z radyjkiem
I pewnie kilka innych. Plus dodatkowo moze daloby sie odblokowac ukryte menu u mnie?
Z gory zaznaczam, ze pisze czy ktos z Was moglby sie do mnie pofatygowac, bo nie mam prawka i autem nie pojezdze...
Oczywiscie zrewanzuje sie odpowiednio, ale co wazniejsze poznam kogos kto ma D3 i jest pasjonatem, a to bezcenne
Z gory dzieki!
