Strona 1 z 1
[D3 05 3.0TDI
] EGR System: Insufficient Flow
: 26 cze 2014, 22:13
autor: unknownuser
Mam powracający problem:
001025 - EGR System: Insufficient Flow
P0401 - 002 - Lower Limit Exceeded - Intermittent
Freeze Frame:
Fault Status: 00110010
Fault Priority: 0
Fault Frequency: 1
Freeze Frame:
RPM: 1512 /min
Torque: 113.1 Nm
Speed: 48.2 km/h
Duty Cycle: 79.7 %
Duty Cycle: 20.9 %
Mass Air / Rev.: 411.3 mg/str
Duty Cycle: 39.5 %
Wyjąć i wyczyścić EGR, zmienić zawór czy co z tym robić ;-) Nie wiem czy może to być powiązane, ale jak na mój gust to auto słabo mi zapala, jest nowy akumulator 110Ah, mamy lato, a on czasami kręci za długo jak na mój gust... innych błędów nie mam.
: 26 cze 2014, 22:35
autor: jacek
Przycina się zawór EGR - sporadycznie , na początek możesz spróbować wyjąć i wyczyścić EGR, jeżeli problem powróci konieczna będzie wymiana zaworu na nowy.
: 27 cze 2014, 01:11
autor: FOSS
jacek pisze:Przycina się zawór EGR - sporadycznie , na początek możesz spróbować wyjąć i wyczyścić EGR, jeżeli problem powróci konieczna będzie wymiana zaworu na nowy.
Tak jak kolega opisał..... zacząć od czyszczenia a jak to nie pomoże to niestety nówkę trza brać z ASO.
Niedawno dłubałem podobny temat w jednej Q7.... tam niestety czyszczenie niewiele pomogło

: 27 cze 2014, 11:16
autor: unknownuser
Spróbuję czyszczenia, bo to najtańsza opcja... w międzyczasie dzwoniłem do ASO zapytać o koszta to u nich zawór kosztuje niecałe 500zł, a chłodnica 1500zł..., rozumiem, że mnie interesuje tylko gruszka za 500zł? Możliwe, że wpływa mi to na uruchamianie auta?
: 27 cze 2014, 14:01
autor: ernesto
A odczuwasz spadek mocy? Telepie silnikiem przy gaszeniu? Wnioskuje że problemy z paleniem są niezależnie czy ciepły czy zimny
: 28 cze 2014, 00:12
autor: unknownuser
Spadku mocy nie odczuwam, bardzo dobrze ciągnie, silnikiem przy gaszeniu nie telepie i właśnie co ciekawe nieważne czy jest zimny czy ciepły to słabo pali. Zauważyłem też, że czasami zapala całkiem fajnie, ale zazwyczaj ma problem. Kupiłem nowy akumulator Bosch 110Ah, bo wszyscy mówili, że to pewnie wina akumulatora, ale niestety...
: 28 cze 2014, 13:59
autor: PABLO200
Tak z innej beczki czy zakodowales w sterowniku nowy akumlator .?
: 28 cze 2014, 19:51
autor: unknownuser
Tak jest kodowanie 110 Ah zrobione...
: 29 cze 2014, 10:50
autor: shaqal
EGR można kupić używany sprawny, nie trzeba od razu po nowy jechać.
: 01 lip 2014, 08:15
autor: maciu
FOSS pisze:jacek pisze:Przycina się zawór EGR - sporadycznie , na początek możesz spróbować wyjąć i wyczyścić EGR, jeżeli problem powróci konieczna będzie wymiana zaworu na nowy.
Tak jak kolega opisał..... zacząć od czyszczenia a jak to nie pomoże to niestety nówkę trza brać z ASO.
Niedawno dłubałem podobny temat w jednej Q7.... tam niestety czyszczenie niewiele pomogło

ooo co się w EGR geniuszom z Ingolstadt udało przeprojektować tak aby się wysrywał
bez opcji naprawy?
: 04 lip 2017, 10:57
autor: Sony
Ja widocznych problemów ze swoim EGR nie mam ale profilaktycznie go zaślepiłem. Zdrowiej dla silnika.