Strona 1 z 2

[D3 03 4.2MPI ] Pali sie Kontrolka ESP oraz Kontolka z pio

: 23 sie 2015, 19:28
autor: dracus6662
Panowie mailem słady akumulator i zerwany pasek wielorowkowy

Po naprawie odpaliłem auto i pojawiła sie kontrolka z akumulatorem ...

zaciagłem i pusciłem reczny i piszczy mi od tej pory kontrolka z piorunkami

na liczniku pali sie zółty trójkąt z strzałką w kształcie koła

a teraz błędy:


01316 ABS CONTROL MODULE

013 CHECK DTC MEMORY INTERTIMENT


01319 CONTROL MODULE FOR DISTANCE CONTROL(J428)

004 NO SIGNAL COMMUNIKATION


18256 LOAD SIGNAL

P1857 000 ERROR MESSAGE FROME ECU



aku mam teraz 12,1v prądu

czego szukać mam coś zakodować na nowo?

jakas adapracje zrobic?

reczny działa normalnie otwiera i zamykaja sie silniczki

raz jeszcze był błład

implasssible signal from left pads czy jakos tak ale po skasowaniu nie wrócił

pomózcie

: 23 sie 2015, 20:39
autor: orkaskawina
Pierwsza sprawa to kodowanie nowego aku ale to pewnie już wiesz

: 23 sie 2015, 20:44
autor: dracus6662
tzn ładowałem swoj , nie odlaczałem aku

teraz ma 70 procent na mmi i vcds pokazuje to samo

dlatego byl slaby bo wjezdzałem i wyjezdzałem bez ładowania

ale normalnie odpalił zanim ładowałem tylko kontrolka aku pokazała sie na fisie zółta ale przygazowałem i znikła i H wie poco ten reczny zaciagłem <boisie> teraz napie... piiiii co sie zatrzymam na swiatłach albo odpalam auto

ale reczny dziala super mocno trzyma normalnie ruszam na swiatłach i sam się zwalnia

na nowo robic kalibracje silniczków i wpisywac klocki?

: 23 sie 2015, 21:03
autor: orkaskawina
dracus6662 pisze:na nowo robic kalibracje silniczków i wpisywac klocki?
Nie zaszkodzi napewno

: 23 sie 2015, 21:14
autor: dracus6662
no dobra bede działać jutro wieczorem

: 23 sie 2015, 21:55
autor: pebo
Po odpięciu czy wymianie akumulatora zawsze kasować błędy. Jeśli ruszasz i włącza się sygnał to ja bym obstawiał czujnik ABS, ale to Ci wyjdzie po skasowaniu błędów. Może też być włącznik hamulca. Jak nie pomoże kasowanie, to spróbuj zrobić adaptację klocków hamulcowych (wartość grubości klocka, bez płytki).

: 24 sie 2015, 07:18
autor: lukasz88
dracus6662 pisze:ale reczny dziala super mocno trzyma normalnie ruszam na swiatłach i sam się zwalnia
Trzeba tą opcję jakoś kodować bo u mnie to nie działa?? <bezradny>

: 24 sie 2015, 09:39
autor: mkbewe
lukasz88 pisze:Trzeba tą opcję jakoś kodować bo u mnie to nie działa??
a jeździsz w zapiętych pasach ?
bo to działą tylko wtedy jak masz apięte pasy

: 24 sie 2015, 09:51
autor: lukasz88
A dziękuje nie wiedziałem rzadko w pasach jeżdżę i pewnie temu jak to sprawdzałem to nie działało :] później sprawdzę w pasach dzięki.

: 24 sie 2015, 18:49
autor: dracus6662
Dxiala tylko w zapietych pasach w odpietych co najwyzej wyskoczy komunikat o potrzebie zwolnienia parking brake

A jak dostac sie KATA SKRETU KIEROWNICY Steering Angle Sensor (G85) Calibration chyba jakos tak to sie nazywa...

Pali sie ten trójkąt na obrotku ,epc nie pali sie.

Nie wiem jak tam dostać sie czy w stering wheels czy w abs brakes ?

trzeba się tam jeszcze logować chyba , czy do skasowania błedu nie trzeba sie logowac

kiera nie była sciagana ani nic sie nie działo auto było przestawiane bez odpalania i stacyjki i to chyba wina trzeba skasowac błędy tylko ze w 16stering jest czysto

jak sie dostac do tego Steering Angle Sensor (G85) Calibration ? <bezradny>

: 24 sie 2015, 23:40
autor: jordan233
dracus6662 pisze:Dxiala tylko w zapietych pasach w odpietych co najwyzej wyskoczy komunikat o potrzebie zwolnienia parking brake

A jak dostac sie KATA SKRETU KIEROWNICY Steering Angle Sensor (G85) Calibration chyba jakos tak to sie nazywa...

Pali sie ten trójkąt na obrotku ,epc nie pali sie.

Nie wiem jak tam dostać sie czy w stering wheels czy w abs brakes ?

trzeba się tam jeszcze logować chyba , czy do skasowania błedu nie trzeba sie logowac

kiera nie była sciagana ani nic sie nie działo auto było przestawiane bez odpalania i stacyjki i to chyba wina trzeba skasowac błędy tylko ze w 16stering jest czysto

jak sie dostac do tego Steering Angle Sensor (G85) Calibration ? <bezradny>

A skad wiesz ze masz błąd : Steering Angle Sensor (G85) Calibration

Do kalibracji trzeba sie logowac w VCDS CODING II- jak się nie mylę w kanale 16

Ostatnio to przerabialem po wymianie modułu kiery.

: 25 sie 2015, 05:13
autor: dracus6662
bo pali się ten trójkąt własnie a w stering wheel niema błędu a po walnietym pasku sie nadziałało od phania auta bez zaplonu i niskiego stanu aku i trza sie wlasnie logowac tylko w której grupie i zrobic kalibracje

: 25 sie 2015, 18:17
autor: jordan233
zobacz to, wszystko jest.
http://wiki.ross-tech.com/wiki/index.ph ... ics#Coding

na samym dole jest również filmik jak to wszystko zrobić.

: 26 sie 2015, 21:40
autor: dracus6662
ok a więc tak

hamulce :

klocki wpisane

test zrobiony

błędów brak


Kierownica:

test zrobiony

ustawiona

czujnik kiery test : OK


Nadal pali sie trókąt w kole czyli ESP

Nie działa przycisk od ESP tzn żadnej reakcji jak go naciskam

błędy jakie znalazłem to

[53 ] parking brake

01316 abs control module check dtc memory intetiment

[03] abs brake

18256 load signal

P1857 Error message frome ecu

0003 control module defective

efekt taki

ręczny normalnie działa

na fisie piszczy jak przekrocze 30 kontrolkaz piorunkami

na obrotomierzu pali sie kontrolka esp

może cos jeszcze zakodować przekodować?

: 26 sie 2015, 23:19
autor: szeryfisch
sterownik abs nie widzi obciazenia silnika dlatego wali błedem