[D3 04 3.7MPI ] Prośba o ocenę logów
: 13 lip 2016, 14:31
Witam,
Niedawno założyłem do auta instalację gazową, komputer niestety przysłali wadliwy, odesłałem, czekam, więc narazie jeszcze latam na benzynce. Sciągany był kolektor dolotowy, niestety bez zmiany uszczelki, wymieniony filtr powietrza na stożek. Po kilku dniach odezwał się check engine. Po podpięciu kompa pokazało:
17535 - Zespół 1; adaptacja mieszanki (mult.)
P1127 - 002 - mieszanka za bogata - MIL zapalona
17537 - Zespół 2... to samo
Usunąłem błędy, ale powróciły po dwóch dniach. Dodatkowo doszedł ten:
16487 - MAF Sensor (G70)
P0103 - 008 - Signal to high - intermittent
Samochód ostatnio zaczął szwankować:
- rano na zimnym niestabilnie przyspiesza, raz ciągnie, raz sie tłumi,
- na tempomacie przy okolo 2300 obrotów, przy podjazdach pod góke (na płaskim i z górki jest normalnie), zaczyna przyspieszac i hamowac, predkosc utrzymuje, ale auto skacze, jak zredukuje bieg i obroty sa na poziomie ok 2500-3000 podjezda pod gorke normalnie,
- wydaje się jakby mu brakowało mocy, szczególnie przy około 1800-2200, w moim odczuciu auto dopiero zaczyna przyspieszac jak zredukuje bieg, bez redukcji ożywa dopiero przy okolo 2500.
Według mnie to problem z przepływką albo stożek zaciąga za gorące powietrze, albo nieszczelność pod kolektorem ssącym. Przepływka jeszcze chyba jest zależna od czujników lambda, jesli sie nie myle, więc to tez może być. Prosiłbym więc o ocenę logów i wszelkie porady w tym temacie.
http://vaglog.pl/log_270438.html
http://vaglog.pl/log_270437.html
Dziękuję i pozdrawiam
Niedawno założyłem do auta instalację gazową, komputer niestety przysłali wadliwy, odesłałem, czekam, więc narazie jeszcze latam na benzynce. Sciągany był kolektor dolotowy, niestety bez zmiany uszczelki, wymieniony filtr powietrza na stożek. Po kilku dniach odezwał się check engine. Po podpięciu kompa pokazało:
17535 - Zespół 1; adaptacja mieszanki (mult.)
P1127 - 002 - mieszanka za bogata - MIL zapalona
17537 - Zespół 2... to samo
Usunąłem błędy, ale powróciły po dwóch dniach. Dodatkowo doszedł ten:
16487 - MAF Sensor (G70)
P0103 - 008 - Signal to high - intermittent
Samochód ostatnio zaczął szwankować:
- rano na zimnym niestabilnie przyspiesza, raz ciągnie, raz sie tłumi,
- na tempomacie przy okolo 2300 obrotów, przy podjazdach pod góke (na płaskim i z górki jest normalnie), zaczyna przyspieszac i hamowac, predkosc utrzymuje, ale auto skacze, jak zredukuje bieg i obroty sa na poziomie ok 2500-3000 podjezda pod gorke normalnie,
- wydaje się jakby mu brakowało mocy, szczególnie przy około 1800-2200, w moim odczuciu auto dopiero zaczyna przyspieszac jak zredukuje bieg, bez redukcji ożywa dopiero przy okolo 2500.
Według mnie to problem z przepływką albo stożek zaciąga za gorące powietrze, albo nieszczelność pod kolektorem ssącym. Przepływka jeszcze chyba jest zależna od czujników lambda, jesli sie nie myle, więc to tez może być. Prosiłbym więc o ocenę logów i wszelkie porady w tym temacie.
http://vaglog.pl/log_270438.html
http://vaglog.pl/log_270437.html
Dziękuję i pozdrawiam