Strona 1 z 1

[D3 05 4.2MPI/LPG ] Problem z hamulcem ręcznym

: 26 wrz 2016, 08:34
autor: dms13
Witam

Jak w temacie wyskakuje komunikat o błędzie na wyświetlaczu ( wykrzyknik )

Ręczny dział poprawnie blokuje oba koła z identyczną siła, więc to wygląda na uszkodzenie elektroniki. Czy czeka mnie wymiana zacisku, czy mogę coś w tym przypadku naprawić sam


02439 - Right Parking Brake Motor Hall Sensor
004 - No Signal/Communication - MIL ON
Freeze Frame:
Fault Status: 11100100
Fault Priority: 4
Fault Frequency: 29
Reset counter: 26
Mileage: 270344 km
Time Indication: 0
Date: 2016.06.14
Time: 09:59:41

Freeze Frame:
Voltage: 13.35 V
Count: 95

02596 - Rear Brake Pads Worn
008 - Implausible Signal
Freeze Frame:
Fault Status: 01111000
Fault Priority: 6
Fault Frequency: 6
Reset counter: 233
Time Indication: 0
Date: 2064.00.00
Time: 00:00:00

Freeze Frame:
Voltage: 4.97 V
Count: 61

: 26 wrz 2016, 09:22
autor: mkbewe
Masz komunikat o grubości klocków z tyłu więc warto sprawdzić bo moga się kończyć. Poza tym masz błąd z zacisku więc prawdopodobnie do roboty silniczek. Oddaj do zrobienia l, na forum jest kontakt do poleconego zakładu, sam nawet polecalem. 350zł chyba

: 26 wrz 2016, 10:00
autor: dms13
Mówisz o firmie:

TECH-LABS
Sienkiewicza 161
05-082 Stare Babice

E: rafal.skoczylas@tech-labs.pl
M: +48 536 306 661

: 26 wrz 2016, 12:38
autor: mkbewe
Tak ;)

: 27 wrz 2016, 10:43
autor: xDonicx
ja osobiście nie polecam regeneracji mi zacisk posłużył 2 miesiąc i jak go zacisnęło to już tylko zostało odkręcenie go od zacisku bo juz nie odpuścił

: 27 wrz 2016, 13:05
autor: dice111
Mówisz o regeneracji zacisku, czy silniczków ? Porządnie naprawiony silniczek długo wytrzyma i nie ma sensu przepłacać (D3 nie ma systemu z Passata, gdzie chodzą za grosze), a najczęstszą ich usterką są po prostu pękające obudowy, przez co zbiera się syf, lub padający czujnik halla.
Podejrzewam xDonicx, że ktoś Ci po prostu spaprał robotę.

: 27 wrz 2016, 13:15
autor: xDonicx
Tak robota była spaprana i duzo takich specjalistów u nas w krauje ;) wiec wole kupić nowy niż regenerować stary

: 27 wrz 2016, 14:48
autor: dms13
Spoko

Nowy to nowy nie ulega wątpliwości, jednakże patrząc na cenę nowego a an regenerację różnica jest hmm, że tak powiem nie duża, a ogromna, dlatego szukając alternatywy można zregenerować, jak temat wróci to zakup oryginalnego nowego.

: 27 wrz 2016, 15:54
autor: KYLOmC
Ja dziś wysłałem do tech labsu bo też miałem bład silniczka :( jak ściągnąłem go to w środku syf był i wilgoć (obudowa pękła )

: 28 wrz 2016, 10:40
autor: xDonicx
Obudowa pęknięta to standard

A co do ceny nowego ja kupiłem za 750zł oryginalny regeneracja 350zł