Strona 1 z 2

[D3 07 3.0TDI ] Jak wyłączyć kodowaniem kontrolkę klocków

: 27 gru 2016, 23:27
autor: przemek23970
Witam , chciałbym wykodować zeby nie wyswietłało mi się na fisie ze klocki do wymiany, da jakoś to zrobić , klocki mają po 55-60% jeszcze a sie wyswietla. Slyszalem ze idzie to wykodować. Pozdrawiam

: 28 gru 2016, 06:31
autor: leon0376
Jeżeli po wymianie byla wkodowana ich grubość to wina nie leży po stronie klockow.Sprawdź błędy VAG-iem jak masz możliwość bo może to być wina np.silniczka od chamulca ręcznego.

: 28 gru 2016, 18:01
autor: przemek23970
ale pytam jak wykodować a nie od czego to wina. Podpowie ktoś ? Ps. W hamulcach/abs zadnego bledu.

: 28 gru 2016, 18:45
autor: Pczester
A w sterownikuhamulca ręcznego?

: 28 gru 2016, 19:21
autor: aro51
Z przodu czy z tyłu?

: 28 gru 2016, 22:45
autor: przemek23970
W sterowniki hamulca recznego sa bledy ale stare ktorych nie moge usunac i byly przed wyskoczeniem kontrolki. Przyjacielu aro51 , jakbys mogl to podaj na przod jak sie wykodowuje i na tył. Pozdrawiam

: 28 gru 2016, 23:15
autor: danishow
przemek23970 pisze:chciałbym wykodować zeby nie wyswietłało mi się na fisie ze klocki do wymiany, da jakoś to zrobić
Robi się to w kodowaniu licznika

: 29 gru 2016, 00:01
autor: szeryfisch
jestes pewien ze sie da? Bo jak pamietam to juz w D2 sie nie dalo...

: 29 gru 2016, 04:37
autor: Pczester
Podaj te błędy z hamulca ręcznego.

: 29 gru 2016, 08:21
autor: drago_o
Nie da sie usunac tego bledu z fis'a bez jego rozwiazania. O ile z tylu mozna oszukac auto i zaadaptowac klocki falszywymi wartosciami to z przodu sa czujniki.

: 29 gru 2016, 10:36
autor: danishow
szeryfisch pisze:jestes pewien ze sie da?
Tak, można wyłączyć kontrolę nad czujnikami z przodu (jak również stan zbiorniczka spryskiwaczy) ale jeżeli błąd wychodzi z tyłu to się niestety nie da.

: 29 gru 2016, 10:44
autor: drago_o
danishow pisze:Tak, można wyłączyć kontrolę nad czujnikami z przodu (jak również stan zbiorniczka spryskiwaczy) ale jeżeli błąd wychodzi z tyłu to się niestety nie da.
Przyznam, że wiele grzebałem w kodowaniach i adaptacjach FIS (aby uruchomić test zegarów) ale tej opcji nigdy nie znalazłem...

: 11 mar 2017, 13:36
autor: maromko
A co w przypadku gdy po wymianie klocków tylnych, po zrobieniu adaptacji, podania grubości okładziny ścierne, teście zacisków, zrobieniu wszystkiego co vcds nakazal, dalej mam komunikat że klocki do wymiany?

: 11 mar 2017, 15:40
autor: dice111
U mnie powodem była źle przeprowadzona adaptacja (brak wyjęcia kluczyka, czego skutkiem była nie zablokowana kierownica). Błąd pojawiał się tylko po podpięciu VCDSa i wejściu w sterownik, następnie na FISie, a po wyjściu z bloku - znikał.

: 11 mar 2017, 19:10
autor: drago_o
Niestety adaptacja musi być dosłownie krok po kroku. Nawet nie zablokowanie kierownicy spowoduje odrzucenie testu i adaptacji.