Strona 1 z 1

[D3 ALL ] Zawieszenie pneumatyczne problem

: 30 gru 2017, 17:47
autor: xluqas
Witam mam problem nie dźwiga mi się zawieszenie tak jak powinno dokładnie mówiąc przód ma problem. Jak już nie podniesie się świeci się na liczniku żółta i zielona kontrolka zawieszenia.

Mechanik stwierdził że nieszczelny jest miech przód lewy czy aby na pewno ?

Takie błędy pokazał VCDS

3 Faults Found:

01770 - Temperature Sensor for Level Control Pump/Compressor (G290)
007 - Short to Ground
Freeze Frame:
Fault Status: 11100111
Fault Priority: 4
Fault Frequency: 1
Reset counter: 71
Mileage: 323210 km
Time Indication: 0
Date: 2017.12.29
Time: 18:31:08

01577 - Turn-Off due to Over-Temp
001 - Upper Limit Exceeded - Intermittent
Freeze Frame:
Fault Status: 00100001
Fault Priority: 4
Fault Frequency: 4
Reset counter: 111
Mileage: 323184 km
Time Indication: 0
Date: 2017.12.29
Time: 17:59:22

01400 - Suspension Level Control
002 - Lower Limit Exceeded - Intermittent
Freeze Frame:
Fault Status: 00100010
Fault Priority: 2
Fault Frequency: 2
Reset counter: 111
Mileage: 323189 km
Time Indication: 0
Date: 2017.12.29
Time: 18:04:12

: 30 gru 2017, 20:00
autor: panton
mechanik dobrze myśli... gdzieś jest nieszczelność w układzie o czym świadczy błąd wyłączenia się kompresora od przegrzania
zlikwiduj nieszczelność bo zajedziesz kompresor i koszty będą większe

: 30 gru 2017, 21:45
autor: Marcin2013
xluqas pisze:Mechanik stwierdził że nieszczelny jest miech przód lewy czy aby na pewno ?
Opada po nocy ??

Jeśli nie to ewidentnie kompresor powiedział pa pa <jezyk2>

: 30 gru 2017, 23:03
autor: xluqas
Opada od razu przód a dupa stoi jak stała :/

Muszę jeszcze sprawdzić VCDSem jakie ciśnienie daje kompresor

: 30 gru 2017, 23:07
autor: Marcin2013
UUU to raczej miech <onie> przerabiałem to w tym roku najpierw padł lewy a po dwóch tygodniach prawy, tak informacyjnie przy zakupie używki to lewa prawa nie ma znaczenia podchodzi normalnie tylko trzeba patrzeć wersja sport i normal.

: 30 gru 2017, 23:10
autor: xluqas
Marcin2013, normal sport to wiem. Pozdro Dzieki

: 30 gru 2017, 23:16
autor: Marcin2013
Oczywiście trzeba by zrobić głębszą analizę skąd syczy może się okazać że przewód albo połączenie rozdzielacz-miech,ale to tak na 2%, raczej miech, a po odpaleniu wstaje i zaraz opada czy w ogóle nie chce podnieść ?

: 31 gru 2017, 10:23
autor: drago_o
Test vcdsem i będzie widać gdzie nie trzyma ciśnienia. Znaczy na którym kole :) i będzie też widać jakie ciśnienie jest w stanie wytworzyć kompresor.

Polecam chińskie miechy z AliExpress bo znam już na dzień dzisiejszy 5 osób co takie założyło i jak narazie mają spokój ;) najstarszy 2 lata. Koszt miecha nowego z chin jakieś 700zl.

: 02 sty 2018, 14:16
autor: xluqas
Dziś auto poszło na podnośnik i ewidentnie słuchać dźwięk powietrza w lewym przednim amorze