[D3 FL ALL
] Wywalilo dużo błędów w tym samym czasie każdy
: 04 paź 2018, 20:38
autor: Adrian42
Witam wywalilo dużo błędów w tym samym czasie każdy błąd to zwarcie z masą bezpieczniki w aucie wszystkie sprawdzone dobre ktoś ma pomysł co może być
: 04 paź 2018, 20:40
autor: drago_o
Woda... sprawdź dwa najczęstrze miejsca. Pod wykładziną kierywcy gdzie sterownik telefonu i pod akumulatorem
: 04 paź 2018, 21:00
autor: Adrian42
Oki jutro sprawdze a możliwe że modol akumulatora padł akumulator jest zakodowany i jest dobry a jak na postoju stoję na zgaszonym silniku to po kilku minutach wyskakuje że bateria słaba i że za 3minuty zostanie wyłączone radio niewiem czy ma ten moduł akumulatora powiązanie z tymi błędami ?lub bezpiecznik pirotechniczny może podniety . jutro sprawdze czy to wina wody jak nie to bd szukał dalej
: 04 paź 2018, 23:34
autor: maciu
bezpiecznik pirotechniczny jak padnie to nie masz nic
naładuj do pełna, zakoduj jako nowy, sprawdź pobór prądu na uśpionym i ładowanie
wtedy cos będzie można powiedzieć
: 07 paź 2018, 14:27
autor: Adrian42
Akumulator naładowany i zakodowany poprawnie wody nie ma nigdzie błędy dalej te same . wywaliło błąd na zegarach trójkąt że strzałką od ESP ale błędów od ESP nie ma
: 07 paź 2018, 15:40
autor: szary824
Przejrzałem na szybko schematy i zdaje się że punktem wspólnym dla zaworów N80, N145, N112, N335 Jest J623 i tam bym szukał problemu. Być może zalany.
: 07 paź 2018, 16:14
autor: Adrian42
Sterownik ECU j623 wymieniłem na drugi bo myślałem że uszkodzony i nie pomogło błędy nie zginęły auto też nie ma takiej jak powinno mieć mocy od czasu pojawienia się tych błędów.niewiem czy coś może mieć wspólnego z tym nastawnik rozrządu ten od strony kierowcy się odzywa na wolnych obrotach i z rana na zimnym się odzywa na jakieś 2-3 sek
[ Dodano: 2018-10-07, 16:14 ]
Błąd w skrzyni też wywaliło i nie da się jego skasować wraca od razu jak skasuję jego na zgaszonym silniku to błąd z zegarów trójką t że strzałką ten od ESP znika po odpaleniu od razu się pojawia i wywala błąd w skrzyni
: 07 paź 2018, 16:43
autor: szary824
Zawór odpowietrzania zbiornika paliwa, sterownik wentylatora chłodnicy, zawór zawieszenia silnika i przepływomierz niewiele mają ze sobą wspólnego. Wspólny dla nich jest J623. Mówisz że komp sprawny, wiązki i wtyczki też na pewno sprawdziłeś? Wszystkie błędy to zwarcie z masą i wszystkie pojawiły się w tym samym czasie.... to musi być komp albo zalana/przepalona wiązka Nie wiem jak ona tam dokładnie idzie... może gdzieś o wydech Ci się oparła? Może interwencja jakiegoś zwierza?
: 07 paź 2018, 18:01
autor: Adrian42
Wiązka sprawdzona i tam wszystko jest ok ale w skrzyni wywala błąd sygnał obciążenia silnika wiadomość że sterownika silnika ten błąd był na starym ECU i na nowym wszystko to samo i wywala trójkąt że strzałką od ESP na zegarach skasuję błąd na zgaszonym silniku znika odpalam chwila i znowu wywala wszystko.dlatego pytam czy ten błąd obciążenie silnika wywala przez nastawnik który na rozgrzanym motorze odzywa się na wolnych obrotach do 1 tys obrotów a na zimnym słychać jego mocno jakieś 3sekundy
: 07 paź 2018, 21:43
autor: szeryfisch
Błąd obciazenia silnika wywala przez przepływomierz, zbyt niski przepływ. Sterownik silnika oblicza obciazenie na podstawie danych z przepływki. No i jesli sie nie zgadza z zadanymi wartosciami to wywala skrzynie, esp itd.
: 08 paź 2018, 09:38
autor: Adrian42
Przepływomierz wymieniłem i dalej to samo nic nie pomogło . Błędy
te same robiłem też adaptację przepustnicy i też nic nie pomogło
: 08 paź 2018, 10:19
autor: szary824
Odłóż ten komputer, przestań wymieniać i idź obejrzeć dokładnie wiązki. Uparłeś się jak osioł ale jak wymieniasz, uszkodzone wg VCDS elementy, i nic się nie zmienia, to gdzie może być problem?
: 08 paź 2018, 15:51
autor: drago_o
Moim zdaniem gdzieś jest woda. Nie ma bata. Za dużo na raz.
: 19 maja 2022, 13:10
autor: mAlIbOr
Część, udało Ci się zlokalizować usterkę która powodowała te błędy? Mam dokładnie to samo tylko dodatkowo po przekręceniu kluczyka przepala mi się bezpiecznik odpowiedzialny za te wszystkie komponenty.
Z góry dzięki za wszelkie podpowiedzi...
EDIT: sprawa rozwiązana, winowajcą był przetarty przewód przy samej wtyczce poduszki silnika. Przetarcie spowodowała miedziana rurka od LPG