Strona 1 z 1
[D3 03 4.2MPI/LPG
] Ustawienie Radaru VAS Śląskie
: 15 lut 2019, 17:38
autor: xluqas
Witam czy ktoś jest w temacie ustawienia Radaru ACC
Ślaskie najlepiej Tarnowskie Góry Katowice Gliwice okolice
: 15 lut 2019, 22:03
autor: orkaskawina
Jak masz jakikolwiek kabel to sam sobie poradzisz jest na forum jak to zrobić.
https://www.a8team.pl/d3-07-42tdi-kalib ... t14231.htm
: 16 lut 2019, 08:10
autor: xluqas
Mam vcds Ale podobno lepiej odisem. Znalazłem też taki opis:
13 Auto Dist - Bloki Pomiarowe - grupa 2 i 11 w obu blok 1 to są dwie wartości które nas interesują. Mają się mieścić od -0.8 do 0,8 Grupa 2 to górna lewa śróbka a 11 to dolna, kręcąc w prawo (wkręcając śróbke) ZMNIEJSZAMY wartość (idziemy w stronę minusa). Jeden pełny obrót to wartość około 1.0 Trzeba zobaczyć ile mamy (zapisać sobie) zrobić korektę NA OKO, potem wchodzimy w Nastawy Podstawowe grupa 1 i ON/OFF potem 2,3 4 tak samo. I po takim zabiegu jeździmy spokojnie sobie dwa dni po czym sprawdzamy co jakiś czas czy działa tempomat, lub w grupie 2 i 11 czy się mieści w - 0.8 do 0,8 jeśli nie, sprawdzamy o ile się zmieniło i ponowna korekta :-) mi za drugim razem się udało. NAJWAŻNIEJSZE TERAZ!!! Do dolnej śrubki imbus jest dojście bez problemu, do górnej gorzej (raz zdjąłem zderzak) a później zobaczyłem że jak odkreca się atrape pod tablice rejestracyjną to pod nią jest otwór PRAWIE IDEALNIE pasuje by trafić imbusem do górnej śróby, wystarczy trochę powiększyć go do dołu i klucz trafia :-D dzięki czemu do kalibracji wystarczy zdjąć ta atrape (4 torxy). Tak wygląda cała procedura Panowie. A przy okazji szukam tej osłony radaru jak ktoś by coś widział słyszał. Mam nadzieję że komuś się przydadzą moje wskazówki :-)
: 16 lut 2019, 14:11
autor: orkaskawina
kilka dni temu robiłem VCD-es i bez problemu poszło.Zrób według opisu powyżej.
: 22 lut 2019, 09:28
autor: xluqas
Kręcę srubami i nic się nie zmienia.
: 22 lut 2019, 10:16
autor: Pczester
Musisz po zrobieniu korekty, pojeździć kilka dni (w zależności ile jeździsz) i ponownie sprawdzić i porównać wartości, po czym zrobić korekty jeśli trzeba.
: 22 lut 2019, 11:36
autor: PABLO200
Kto ustawia Radar na oko ?
Chyba tylko Kamikadze zeby tylko lampka błędu zgasła....
Chcesz aby nagle samochód przy 200 km staną w miejscu ? i skasujesz cała furę przy np. wyprzedzaniu ?
: 24 lut 2019, 18:59
autor: Pczester
PABLO200 pisze:Kto ustawia Radar na oko ?
Chyba tylko Kamikadze zeby tylko lampka błędu zgasła....
Chcesz aby nagle samochód przy 200 km staną w miejscu ? i skasujesz cała furę przy np. wyprzedzaniu ?
Nie przesadzaj 😊 radar póki nie będzie ustawiony w granicach tolerancji, która pozwoli mu pracować prawidłowo, to się nie uruchomi. A jeśli ustawisz go w prawidłowym akresie, to będzie działał i to prawidłowo, ja ustawiłem swój tą metodą i dokladnie opisałem jak to zrobić, jeżdżę już 2 rok i nic się nie dzieje, a sam radar działa prawidłowo przy każdej prędkości 30-200km/h
: 24 lut 2019, 20:03
autor: Marcin2013
Wie ktoś jaki koszt kalibracji w ASO ?
: 25 lut 2019, 22:34
autor: panton
Pczester pisze:
PABLO200 napisał/a:
Kto ustawia Radar na oko ?
Chyba tylko Kamikadze zeby tylko lampka błędu zgasła....
Chcesz aby nagle samochód przy 200 km staną w miejscu ? i skasujesz cała furę przy np. wyprzedzaniu ?
Nie przesadzaj 😊 radar póki nie będzie ustawiony w granicach tolerancji, która pozwoli mu pracować prawidłowo, to się nie uruchomi. A jeśli ustawisz go w prawidłowym akresie, to będzie działał i to prawidłowo, ja ustawiłem swój tą metodą i dokladnie opisałem jak to zrobić, jeżdżę już 2 rok i nic się nie dzieje, a sam radar działa prawidłowo przy każdej prędkości 30-200km/h
Pczester, oczywiście, że masz rację... i Twoja metoda jest jak najbardziej OK tylko musisz pamiętać, że Twoja metoda posiada jedną bardzo poważną wadę...
osoba, która taką metodą skalibruje ACC nie pojedzie do PABLO200 na kalibrację i nie zostawi u niego $$$$
Marcin2013 pisze:Wie ktoś jaki koszt kalibracji w ASO ?
400-500 zł
: 26 lut 2019, 12:43
autor: Pczester
panton pisze:Pczester pisze:
PABLO200 napisał/a:
Kto ustawia Radar na oko ?
Chyba tylko Kamikadze zeby tylko lampka błędu zgasła....
Chcesz aby nagle samochód przy 200 km staną w miejscu ? i skasujesz cała furę przy np. wyprzedzaniu ?
Nie przesadzaj 😊 radar póki nie będzie ustawiony w granicach tolerancji, która pozwoli mu pracować prawidłowo, to się nie uruchomi. A jeśli ustawisz go w prawidłowym akresie, to będzie działał i to prawidłowo, ja ustawiłem swój tą metodą i dokladnie opisałem jak to zrobić, jeżdżę już 2 rok i nic się nie dzieje, a sam radar działa prawidłowo przy każdej prędkości 30-200km/h
Pczester, oczywiście, że masz rację... i Twoja metoda jest jak najbardziej OK tylko musisz pamiętać, że Twoja metoda posiada jedną bardzo poważną wadę...
osoba, która taką metodą skalibruje ACC nie pojedzie do PABLO200 na kalibrację i nie zostawi u niego $$$$
Marcin2013 pisze:Wie ktoś jaki koszt kalibracji w ASO ?
400-500 zł
Oj tam, na pewno ktoś pojedzie, bo nie każdy ma zdolności i odwagę grzebać samemu 😉 Swoją drogą, nie wiem kto świadczy tu usługi, ja jak potrafię to staram się pomóc 😋
: 26 lut 2019, 21:19
autor: orkaskawina
xluqas pisze:Kręcę srubami i nic się nie zmienia.
Cierpliwości i jak koledzy wyżej pisali kręcisz test i korekta